Snel, efficiënt en een goed product!

Rubber antislipzolen besteld, binnen een dag ontvangen en goede kwaliteit!

Na een vraag gesteld te hebben kreeg ik onmiddellijk antwoord en een juist advies zodat ik meteen kon bestellen. Bestelling kwam 2 dagen later door de brievenbus. Goed product dat doet wat er beloofd was.

Snel en precies zoals op afbeelding staat Erg blij Mee

Goed en snel

Goed produkt en snel in huis

Snelle levering en goeie kwaliteit

Mijn partner is hier super comfortabel mee.

zeer snelle levering, prima online zaak

De hele communicatie omtrent de aankoop en verzending was echt geweldig. Je wordt overal direct van op de hoogte gebracht. Levering was zeer snel. A+++

Wel veel verpakking voor de kleine inhoud. Verder is het tijdstip van de beoordelingsmail niet elegant.

Ik ben te vrede over de steunzolen

Zeer tevreden!

Ik ben erg tevreden over ShoeSupply, artikelen besteld en dag later in huis. Zo hoort het. Top.

Ruim assortiment en snelle levering!

Groot en volledig assortiment aan schoen onderhoud producten. Alles wat je nog zou kunnen hebben is hier te vinden!

Snel bezorgd,en het ziet er tip top uit.

Nog geen product ontvangen

Vorige week besteld maar product nog niet in huis.

Ik ben zeer tevreden. Snelle levering en precies ontvangen wat besteld is. Geweldig

Groot assortiment, snelle en accurate levering

Shoe supply heeft een groot assortiment en dus veel keuze. De kwaliteit van de door mij bestelde producten is prima. De schoenveter heb ik al vaker gebruikt en met goede resultaten

Juiste en goede levering, zoals besteld.

Juiste en goede levering tegen een nette prijs. Voor 20 uur besteld de volgende dag geleverd was hier niet zo, maar dat geeft ook niet.

Prima spul, snel geleverd

Veters besteld. Werden keurig en snel bezorgd. Is een aanrader

Goede kwaliteit en goede klantenservice

Ik had de verkeerde maat opgegeven , even een belletje naar klantenservice en het was geregeld. Kreeg mijn bestelling 2 dagen later. Dus top

Mooie duidelijke website,goede producten,en snelle levering.

super

Ik kon niet de juiste veters krijgen voor de voetbalschoenen van mijn zoon. Even een appje, en na antwoord bestelling geplaatst. Binnen no time binnen. In één woord. Geweldig.

Geweldig !!

Grote keuze zeer snelle levering !!

N.v.t.

Goed produkt, snelle levering.

Juiste veters Snelle levering

Grasweg 1 B