Juiste veters Snelle levering

Het door mij bestelde artikel is snel en correct afgeleverd.

Blij met mij producten

Slechte leverdienst

We betalen voor aan huis levering , maar courier komt niet langs terwijl wij er netjes aanwezig zijn (tot tweemaal toe). Uiteindelijk moet er op een moeilijk toegankelijk en ver afhaalpunt afgehaald worden. Het feit dat PostNL geen briefjes meer zet in de brievenbus, is de deur nu open om te liegen over langskomen en dus maar gaan afleveren bij een afhaalpunt bij overvolle leverdagen.

The best a man can get

Top producten. Snelle levering. Zeer tevreden.

Ruime collectie, overzichtelijk en nette prijzen

Ik bestel hier met enige regelmaat alle onderhoudsproducenten voor mijn schoenen.

Perfecto

Hele goede service aanrader.

Veel keuze en snelle zending

Leuke groene veters gekocht voor kijk mijn dochter. Top!

Prettige en snel

Bestellen ging snel. Via de chat kon ik mijn moeder vragen stellen en kreeg gelijk reactie. Klant vriendelijk. Omruilen geen probleem en geld binnen 2 dagen terug gestort

heel tof!

Prachtige laarzen, goed gemaakt en heel comfortabel. Pakket kwam ook heel vlot. Superblij mee!

Goede prijs, snelle levering, goed op de hoogte gehouden. Dit was de eerste keer dat we bij jullie bestelde maar gaan dit opzeker vaker doen.

Fijne zooltjes

De zooltjes zijn prima. De verzending gaat heel snel alleen jammer dat er voor brievenbus post zoveel verzendkosten worden berekend.

Goede producten en snelle verzending

Goede producten en snelle verzending

Goede en snelle levering Ik ben tevreden!

Snel en goedkoop

Snel bezorgd en ook nog een stuk goedkoper dan ergens anders.

Gekregen wat ik besteld heb

Nette levering binnen gestelde termijn

Besteld en volgende dag al in de brievenbus

Schoensmeer besteld en volgende dag al in de brievenbus top!!!

Verzending was traag

Alles was goed behalve de traage verzending.

Snelle en correcte levering van de bestelde artikelen

Snel en volleig naar wens

Snel besteld en correct geleverd en tevens een top priduct tegen een goede prijs kwaliteit verhouding

prima volgens verwachting

telefonisch advies gekregen, goed spul.

Duidelijke site en goede omschrijvingen

Overzichtelijke site, eenvoudig order proces en snel geleverd.

Het was tijd om de lievelings sneakers even wat aandacht te geven. Goede schoonmaakbeurt en met een nieuwe veter erin zien ze er weer bijna uit als nieuw en kunnen ze weer even mee. Veters heb ik besteld op de overzichtelijke site van ShoeSupply en werden snel geleverd. Gelijk een paar inlegzooltjes met schapenvacht erbij besteld waardoor mijn sneakers ook in de winter lekker warm zijn.

Kwaliteit

Setje Pedag T-Form voor mijn fietsschoenen aangeschaft. Makkelijk in te plakken en betere drukverdeling op mijn voorvoet. Pijnlijke voeten door strakke fietsschoenen is zo ten einde.

Goed en correct

Goede spullen en een snelle levering. precies wat je verwacht

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna