snelle levering, goed product

Alles keurig op tijd geleverd. Het product ook helemaal aan mijn wensen

Prims

Alles klopt. De bestelling, levering en het product

Kwaliteit

Levering had iets sneller gemogen. Verder prima

Correcte afhandeling van mijn bestelling

Zie mijn bovenstaande reactie

Snel gevonden wat ik zocht en snel geleverd

Ik zocht een paar veters voor mijn "nieuwe" schoenen. De meegeleverde veters waren al na een paar weken kapot. Nu een setje besteld dat al gelijk veel steviger aanvoelt. Ik heb vertrouwen dat ik hier veel langer mee ga doen. Snel geleverd..!!

Snelle service, slecht produkt

Plastic hulsjes aan uiteinde veters lagen los in verpakking. Losgelaten nog voor enig gebruik.

Matig

Van de drie paar veters die ik gekocht heb passen bij 2 paar de veter uiteinden niet door de gaatjes in de schoenen.

Correct en snel leveren

snel leuke kleuren verf geleverd

Prima product en service

Prima product en service

Fijne schoenen lopen prima, nadeel dat er door de zool steeds zwarte strepen op mijn schoenen komen

Veel keuze en en snelle verzending

Ik had anti slip sokken voor mijn moeder besteld. De volgende dag al in huis. Super hoor.

Prijs kwaliteit

Prijs kwaliteit verhouding uitstekende snelle levering Netjes verpakt.

Uitblinkend

Helemaal goed

Netjes en snel

Netjes en snel

Bestelling was snel in huis, volgende dag al. Prima website en service

Super service!

Het was makkelijk om te vinden wat ik zocht. Na de bestelling kreeg ik een paar dagen later een e-mail waarin stond dat het bestelde artikel helaas niet geleverd was bij hen, met daar een alternatief artikel in vernoemd. Hierop heb ik gereageerd dat dit een goed alternatief was en meteen werd het vervangende artikel opgestuurd en de volgende dag mocht ik het al ontvangen. Super service!

Shoesupply komt zijn afspraken en informeert

Voor mij is een webshop die kwalitatieve producten levert met een voordelige prijs, die informeert over het proces en levert op tijd. ShoeSupply voldoet aan mijn verwachtingen.

Zeer snel

Levering zeer snel

Goede producten en snelle bezorging.

snel geleverd

goed!

Veel keus.

Enorm veel keus, en een snelle en goede levering. Perfect!

Lekker snel

Keurig verpakt