Snel en volgens afspraak

De zooltjes paste in de brievenbus en waren ook snel binnen. Prima prijs ten opzichte van andere winkels.

Snelle levering, top service!

Zeer tevreden, supersnelle levering.

Goeie kwaliteit, snelle levering…

Goede site/ goede producten

Niks mis mee. Gewoon bestellen en snel leveren. Bovendien véél schoenentips opende site zelf. Zeker een aanbeveling

Snelle service,en levering

Prima product/snel verstuurd

Prima producten en snel verstuurd.

Snelle verzending, tevreden met nieuwe zolen

Handige site om te onthouden

Vertrouwd, goed verpakt geleverd.

Slechts een simpel iets besteld, toch met aandacht verstuurd.

Super snel geleverd

Geweldig ene dag besteld volgende dag in huis

Goede kwaliteit

1e bestelling, snel geleverd en goed product

Ruim assortiment , goede prijzen en snel bezorgd

Precies gekregen wat ik besteld heb.

Op de site gezocht wat ik nodig had. Besteld. En het werd netjes verpakt opgestuurd.

Fijn product en snel in huis

Goede kwaliteit

Heb zooltjes gekocht om onder de gladde zool van mijn laarzen te plakken. Levering was heel snel. Heb daar inmiddels al vaak op gelopen en het zit nog super vast. Doet precies wat het beloofd!

Eenvoudig bestellen, snelle levering en goede spullen tegen goede prijs!

Ik had suede verf besteld. Prima gegaan, product werkt makkelijk. Ik had alleen 2 flesjes nodig voor enkellaarzen. Als ik dat had geweten, had ik meteen 2 flesjes besteld.

Goede sterke kwaliteit voor een goede prijs.

Goede sterke kwaliteit voor een goede prijs. Werd snel bezorgd.

Goed product en snel geleverd

Goede kwaliteit inlegzolen, van wol dus lekker warm en zacht. Niet duur!

XXX

XXX

prima product voor een zeer schappelijke prijs

Door problemen met de voeten veroorzaakt door diabetes ben ik zoekende naar de best mogelijke inlegzool welke de meeste demping geeft voor mijn probleem voeten. Met een leeftijd van 74 jaar loop ik gemiddeld 70 km per week en 50 tot 52 weken per jaar dus mijn voeten worden behoorlijk belast. Op dit moment beschik ik over 2 soorten inlegzolen 1 paar aangemeten door een podotherapeut kost prijs € 130,- daarnaast 1 paar geleverd door ShoeSupply.eu kostprijs € 10,- merk Bergal Sensation welke redelijk tot goed voldoen. Mijn volgende inlegzool net besteld is de Shoeboy's Sensation 3D - Memory Foam ben zeer benieuwd hoe deze lopen.

Sneaker tag besteld krijg ik er maar 1!!

Tot mijn grote verbazing kreeg ik maar 1 sneaker tag!!! Als ik schoenen bestel krijg ik er toch ook 2. Nergens was het ook aangegeven dat het om maar 1 tag zou gaan. Zeker zo voor Sinterklaas is alles er net op tijd en dus aar 1 sneaker tag voor 1 schoen!!

5 dagen na bestelling nog niets ontvangen

Op dinsdag 30-11 besteld met de melding leverbaar op de volgende dag. Inmiddels is het 5 december en heb nog niets ontvangen. Bij track en trace staat dat het nog niet ontvangen of verwerkt is door post nl dus ik kan niet nagaan waar het oponthoud ligt. Hopelijk binnenkort levering

Niet goed

Ik had veters besteld maar ik kreeg de verkeerde kleur.

Bij het eerste gebruik brak al één van de geleverde veters: slecht materiaal!

Bij het inrijgen van de veters brak er ééntje, ik vermoed vanwege gebruik slecht materiaal. Dat is geen aanbeveling voor vervolgopdrachten/-aankopen.

Het bestelde is helaas nog niet binnen.

Iedere dag krijg ik van post nl dat het pakketje de volgende dag geleverd wordt, maar het is tot op vandaag nog niet binnen hopelijk vandaag wel .

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna