snel en acceptabele prijzen

Alleen maar goede ervaringen nu en in het verleden. Maakt ook gebruik van de goede koeriers diensten. Andere internet bedrijven maken nogal eens gebruik van 'verkeerde' koeriersdiensten. Dan kun je daarna zelf proberen pakketten op te sporen. (reeds gebeurd bij GLS, DPD en zelfs dure UPS)

Snel besteld en geleverd

Gewoon prima webshop, zoals het hoort

Snelle correcte levering

Bestelde spullen snel en correct geleverd.

Snelle persoonlijke service, verademing na gezeur via de officiële Clarks webshop!

Snelle service en goede kwaliteit

Te lang gewacht voor brievenbus post

Prima communicatie

Goede omschrijving van het product, goede communicatie.

Fast shipping

I ordered two pairs of tongue pads for shoes, and they arrived very fast. Good quality!

Zooltjes niet te gebruiken

Twee paar zooltjes i.v.m. holvoet aangeschaft. Op alle vier de zooltjes werkte de zelfklevende plakstrips niet meer. Weggegooid geld helaas!

Duidelijke website en snelle levering.

De zending kwam eerder aan dan gedacht.

Alles prima!

Helemaal niets op aan te merken.

Makkelijk en snel

Het was makkelijk en snel besteld. De bestelling was zo binnen.

Redelijk okay item

Had een schoenenlepel besteld. Die zou de volgende dag in de bus gegooid worden maar dat duurde nog een paar dagen langer. Het item zag er op de foto iets mooier uit maar het werkt wel. Handig voor in mijn tas

Een enorme variëteit aan veters

Ik heb platte brede olijfkleurige veters besteld om mijn enkellaarsjes een boost te geven. Mooie veters, zeer betaalbaar, prachtige kleur en mijn laarsjes weer als nieuw !

prima spullen

shoesupply heeft prima spul. minpunt was wel de reactietijd op de bestelling. ook de site kan gebruisvrieiendelijker

Ik heb inleg zooltjes voor mijn schoenen en het voelt nu al goed ,minder pijn in mijn voeten

Veel kleur-keuze Overzichtelijke website Snelle levering

Goed product, prima prijs kwaliteit verhouding en een snelle levering

Netjes en snelle levering

Netjes verpakt en snelle levering

Goed product en de levering optijd super

Prima levering

Goede levering

Goede prijs en snel geleverd

Mooi assortiment om uit te kiezen, nette prijs en snel geleverd

Conform wat je mag verwachten

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna