Makkelijk bestellen. Alleen jammer dat ik er na de bestelling pas achter kwam dat je per schoen de veters besteld ipv per paar. Verder snelle levering.

Prima website en snelle levering

Ervaring is positief van bestelling tot ontvangst

Ik kreeg iets anders geleverd dan wat ik besteld had

Ik had bruin-gele veters netstof en kreeg bruin-lichtbruine. Maakt niet zoveel uit, maar het leuke was er wel vanaf.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Eindelijk hier veters gevonden die ik nergens anders kon vinden. Snelle levering en niet duur.

Enige paartje in Nederland

Superleuke blauwe hoge Vans gekocht. Was volgens mij het enige paartje dat nog in heel NL te krijgen was... Helemaal top!

Eerst in Duitsland gekocht, daarna jullie gevonden.

Artikelen duidelijk getoond

Afhandeling en levering volgens afspraak.

Mooie veters besteld en heel snel ontvangen.

No issue

Fast delivery. Will order again.

Eerste ervaring.

Mephisto schoenzolen besteld en deze zijn tijdig geleverd.

goede service.

goed product

Prima bedrijf om zaken mee te doen.

Heldere website, fijn die beschrijvingen erbij over het product. Snelle levering. Netjes verpakt.

Makkelijk en snel

Het bestellen ging eenvoudig en snel en ook de levering was snel

Heel prettige sokken

Netjes verzonden, keurig verzorgd

Duidelijke site, makkelijk in gebruik,

Veel keus en snelle levering

Had half steunzooltje besteld. Werd snel geleverd en product is prima

Zoals het hoort

Bestelling gedaan en snel geleverd. Prima.

Snelle service, goede prijs en kwalitatief goed product

De gekochte (wollen) inlegzolen waren binnen een dag hier, passen perfect en lopen heerlijk. Bovendien ruime keuze.

Lezen email voor aanvraag retourformulier niet

Ik had 2 paar besteld. Die kwamen niet tegelijk binnen maar goed dat kan. Eerste paar gelijk gepast maar zaten niet lekker. Dus netjes zoals in het 1e mail bericht naar mij staat een mail gestuurd om retourformulier te vragen. Helaas totaal geen reactie. Ook nadat het 2e paar binnen was nogmaals een mail gestuurd om retourformulier en weer geen reactie. Kortom zeer slechte service en daardoor zal ik ook iedereen afraden bij jullie te bestellen. Vriendelijke groet Jolanda

Snel, correct, volledig

Snel, correct, volledig

Prima aankoop

Was een prima aankoop, met behoorlijk korting. Wel duurde het leveren wat langer dan aangegeven

Mooie artikelen, snel geleverd.

Mooie spullen, keurig verpakt, snel geleverd.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna