OK

ok

Snelle levering, alleen verkeerde maat zooltjes. Maar dat kon bijgeknipt

Het product voldoet aan de verwachting en een snelle levering. De potjes zijn erg klein en snel leeg bij intensief gebruik van laarzen.

Made order , got order

What can I say .

Goeie kwaliteit en snelle service

Ik heb nieuwe veters besteld en dezelfde dag waren ze al op de post en de dag erna waren ze al binnen. Top service! Kwaliteit is ook goed.

snelle levering van een prima product

Product zoals aangegeven op de site Snelle levering,

Het was precies de kleur die bij mijn schoenen paste ben er super blij mee , en het was heel snel geleverd

Alles verliep volgens afspraak

Het assortiment is ruim en de bestelling was eenvoudig te betalen. Communicatie over de order is goed en de bestelling is op tijd binnengekomen. Geen 10 omdat de webshop zelf wel wat beter kan.

Ze zitten heerlijk

De inlegzolen zitten heerlijk . Ik heb n.l last van hielspoor en heb met de zooltjes in mijn schoenen er veel minder last van. Dus een echte aanrader .

Alles klopt!

Goed produkt - exact zoals omschreven op de site - correcte informatie per mail over het bezorgen want het huisnummer was onjuist - bestelling kon daardoor niet worden bezorgd maar ShoeSupply heeft dat heel snel en goed opgelost - aan te bevelen!

Overzichtelijke website,snelle levering.

Correcte snelle levering

Geleverd zoals omschreven

Duidelijke foto's van de producten, goede omschrijving, snelle levering.

!

Eerste keer iets besteld en het verloop van mijn aankoop t/m bestelling aan huis verliep uitstekend!!!

Duidelijke webshop zeer snelle levering TOP

Duidelijke webshop zeer snelle levering TOP

Snelle levering goed product

Binnen een dag product in huis met duidelijke omschrijving

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering binnen 2 dagen.

Snelle levering en voldoende keus

Veel keuze uit veters. Snelle levering Vond de prijs wel aan de hoge kant samen met de verzendkosten

Goed en veel keus.

Snelle levering. En fijn product.

Zooltje nodig

Simpel halve zooltjes nodig, goede prijs Netjes doosje thuisbezorgd Niks miss mee Bedankt

Snel en goeie kwallie

Perfecte levering en snel.

Snel geleverd, goed verpakt in een woord super alles.

Alles volgens afspraak

Geen enkele opmerking. Perfect