PRima

Snel, goed en passen goed

Bezorging keurig op tijd. Mooi product.

Correcte service

De bestelde artikelen kwamen per ommegaande en zijn door ons daarna in het midden oosten weer afgeleverd.

Snelle levering, netjes verpakt

Super snelle levering en netjes verpakt. Ben er heel blij mee

Snelle verzending en duidelijke website

Ik kreeg een fout product. Om dit goed te maken werd aangeboden dat ik deze kon houden omdat hij duurder was. Of ruilen kon ook maar dan moest ik zelf weer toestanden uithalen (retour post etc) waar ik de tijd niet voor had. En dan de co2 print die dat weer heeft….Het was volgens mij attent geweest als me alsnog het juiste product was toegestuurd…zonder verdere toestanden voor mij...zo zou ik het zelf gedaan hebben:-). Verder tevreden hoor.

Goed!

Simpel om te bestellen. Volgende dag in huis...

Snelle en acurate afhandeling van mijn bestelling .

Trage levering

Ik had met spoed hakverhogers nodig, Vrijdagmiddag besteld met garantie voor verzending zelfde dag en bezorging op de zaterdag....... Zaterdag niets, zo. ma. di. Niets Werd uiteindelijk woensdagmiddag bezorgd.. Slechte verzending, waardeloos.... Als ik iets bestel met de belofte om snel te verzenden en bezorgen ga ik daar van uit... Bij Shoesupply gebeurt dat niet, waardeloos, onbetrouwbaar. Dus niet de volgende dag geleverd, maar 5 dagen na bestelling.....

duidelijke site, ruime keuze

Goed product, snel bezorgd

Lage prijzen voor goede producten. Daarbij een vlotte bezorging. Ik ben tevreden

Snel en direct

Besteld en zeer snel geleverd. Prima dus.

super!

Zeer goede service!

Een goede ervapring.

Niks te klagen

product is precies zoals omschreven en werd ook direct na bestelling verstuurd. postbezorging duurde echter lang: iedere dag weer een berichtje van postnl dat bezorging ‘morgen’ zou plaatsvinden, met op het einde van de dag bericht dat bezorging niet was gelukt en dat het ‘morgen’ zou worden.

Snelle levering gunstige prijs

Snelle levering gunstige prijs

Veel keus en goede producten snel geleverd

Website is te uitgebreid met weinig filtermogelijkheden en iets te weinig SP’ers mbt de veters. Producten zijn echter prima in orde en levering was snel en perfect.

Alles was O.K.

Toelichting vereenvoudigd keuze

Goede kwaliteit , snelle levering

Snelle levering, goed product

Snelle levering, goed product

Wauw!

It’s amazing. I have ze soks for on me foots!

Originele veters van goede kwaliteit

Snelle levering en gewoon top

Donderdag besteld vrijdag in de bus dus lekker snel

Snelle, correcte levering

Alle bestelde producten ontving ik in perfecte staat, nog geen 48u na bestelling.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna