Prima website, redelijk snelle levering.

Prima website, redelijk snelle levering. Ik vind alleen de zoekfunctie wat onoverzichtelijk.

Correct

Snelle correcte levering

Pakketje niet ontvangen

Wellicht buiten schuld can shoesupply maar ik heb niks ontvangen.

Snelle levering, prima kwaliteit

Schoenmakers vind je tegenwoordig met een lantaarntje een als je er een gevonden hebt, dan hebben ze net niet wat je nodig hebt. Op deze site vind het erg gemakkelijk. De levering is bovendien erg snel. Ik ga niet meer op zoek naar een schoenmaker, maar bestel het op het net.

Snelle service en levering

Op zoek naar veters. Duidelijke site hiervoor gevonden. Correcte en supersnelle levering, ook nog eens corona-proof.

Prima!!

Snelle levering, keurig verpakt en de kleuren, die ik had besteld. 't Was helemaal goed!

Helemaal goed

Snelle verzending en super fijne sokken.

Fijne website

Snel en correct verzonden

De bestelling was helaas niet competitie voorradig dit werd direct ook gemeld en het werd netjes op de verwachte datum verzonden

Verkeerd bezorgd

Lang op de bestelling moeten wachten. Bleek weer eens in een totaal andere straat bezorgd te zijn.

Goed product

Meerdere keren deze zooltjes al besteld, veel comfort, heel prettig!

Duurzame bamboe sokken

De sokken lijken tot nog toe van goede kwaliteit te zijn (maar ik kan natuurlijk nog niet weten of ze jarenlang meegaan). Ze zijn superzacht, en duurzaam (want: bamboe). Mooie kleuren en super snel geleverd.

Prima webshop

Snel en juist geleverd!

levering correct en snel

produkten werden heel snel geleverd. 1 opmerking betreffende de koerierdienst PostNL : het pakje werd bij de buren voor de deur gedeponeerd. Er werd zelfs geen boodschap achtergelaten in mijn brievenbus. Deze werkwijze is onaanvaardbaar. PostNLkrijgt van mij een dikke ONVOLDOENDE

Goed en snel

De zooltjes voor in m’n winterschoenen zijn ècht heerlijk warm en lopen fijn.

Goede producten en service

Snelle levering, netjes verpakte en fijne producten

Handig besteld, snel geleverd!

Kiezen en kopen via de site was makkelijk. Het bestelde werd snel en netjes geleverd!

Snelle en correcte levering

Fijne anti slip sokken besteld voor mijn kleinzoon. Laagste prijs en goede kwaliteit. Bestellen was zeer eenvoudig en ik had het snel in huis.

Excellent site and products

Excellent site, with wide range of quality products. A pity that the site seems to be only in Dutch.

Snel geleverd naar datgene waar ik naar op zoek was tegen prima prijs.

Ik was op zoek naar een speciale kleur veters voor Floris van Bommel schoenen. ShoeSupply had exact de juiste.

Snelle levering,alles naar wens

Gewoon goed!

Snelle, makkelijke bestelprocedure en goede ontvangst artikelen.

Goede producten en snelle levering

De producten waren eenvoudig te bestellen, werden snel geleverd en zijn bovendien ook nog van hoogwaardige kwaliteit.

Heb goede ervaring met jullie bedrijf. Het gaat om (steun) zooltjes die ik sinds enkele jaren gebruik. Pedag Via. Snelle levering.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna