Goede service, fijne zolen!

Mijn eerste paar zolen kocht ik bij de plaatselijke schoenmaker. Daar heb ik altijd super fijn op gelopen (eindelijk geen pijn in mijn voeten meer!). Dit jaar wilde ik dezelfde zolen opnieuw kopen, maar was de schoenmaker met zijn winkel gestopt. Dus ben ik gaan zoeken op internet en heb ik gelukkig dezelfde zolen gevonden. Ik ze iedereen met pijnlijke voeten aanraden.

PERFECT

mijn bestelling werd correct afgeleverd volgens de online afspraken.

Positief

Positieve ervaring. Blij met het hulpmiddel voor mijn hamertenen.

Snelle levering! Veters zien eruit als op de foto.Chapeau !

nog geen ervaring.

Superleuke veters

De veters zijn echt superhandig voor mijn 6 jarige dochter. Nooit meer losse veters en ze kan haar schoenen uittrekken zonder iets los te hoeven maken. De print op de veters ziet er heel mooi uit, alleen gaat ie er heel erg snel van af. Moet er wel bijzeggen dat mijn dochter de schoenen ook draagt met buiten spelen en er niet bepaald voorzichtig mee omgaat :D

Eerste keer iets besteld snel recht toe recht aan. Kom zeker weer.

Met plezier poetsen

De creme voldoet boven verwachting. Na slechts één keer poetsen zijn de beschadigingen voor een buitenstaander iet meer zichtbaar. Een echte aanrader.

Duidelijke website, goede communicatie over verzending

Tevreden over product en afhandeling van bestelling. Er was een kleine vertraging in het verzenden omdat product niet op voorraad was, maar dit werd duidelijk gecommuniceerd.

In goede orde ontvangen

Rop

Binnen een dag had ik mijn bestelling binnen. Ik ben zeer tevreden!

Geweldige veters

Snelle levering, 1 verkeerd artikel geleverd maar dat werd onmiddellijk opgelost. Super service.

Precies zoals beloofd was

s-middags besteld en de volgende ochtend thuis.

Goed product, makkelijker bestelbaar

Super advies

Super goed advies via Whatsapp. Ga zeker vaker bestellen.

Het werkt gelemaal niet

Ik heb mijn nieuwe schoenen met Collonil Nanopro 4 keer gespuiten om de beste effect te krijgen. Na 2 dagen zijn ze vies en ik zie helemaal geen verschil tussen schoenen gespoten met die product en niet gespote schoenen. Ik raad het niet aan!

Levering was een dag later dan vermeld op de website vandaar 4 sterren

Het artikel, GALA GALA Kurk Talon Hielverhoger - zooltjes voldoet prima.

Heel blij mee

zo handig en eenvoudig kleur en maat van veters direct vinden en binnen no time in huis(brievenbus) Anders diverse adressen af en maar naar huis met de best mogelijk optie en nu precies wat je zoekt.

Een goede en snelle service vind ik persoonlijk.

Artikel niet op beloofde tijd geleverd

Schoenenverf besteld op vrijdag, artikel zou op t laatst op de dinsdag daarop geleverd worden. Is niet gebeurd, heb de klantendienst een mail geschreven en geen antwoord erop gekregen. Kreeg de track and trace eerst de donderdag daarna, zonder datum wanneer post.nl het pakje zou afleveren. Vrijdagochtend had er iemand van post.nl voor de deur gestaan. Toen was ik er niet want had geen bericht gekregen. Uiteindelijk kon ik het pakje pas zaterdagmiddag na 15.00 uur bij Primera gaan afhalen. Bestel dus nooit meer iets bij jullie!

Goede ervaring met de sokken

Sokken zitten lekker.

Uitstekend!

Perfect passende zooltjes, die mn voeten uitstekend ondersteunen!

na telefonisch advies besteld

Mijn vragen werden deskundig beantwoord en heb toen direct online gekocht.

De bestelde veters werden supersnel geleverd!

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna