eerste aankoop en gelijk een prettige ervaring

een royaal, leuk en overzichtelijk assortiment, een linkje om bij je favorieten te bewaren.

Tevreden, snelle levering

Het bestelde product werd na twee dagen al toegestuurd.

Prima contact en snelle service

Denk dat ik wel 4 mail gehad heb dat mn schoenen bezord zouden worden in de winkel, prima hoor. Was vergeten mn ID mee te nemen dus kreeg het niet mee, mijn eigen schuld, stond ook duidelijk vermeld. Beide paren in 2 maten besteld en gepast, die ik niet wilde in winkel achtergelaten. Volgens mn vrouw heel snel al geld terug gestort

Click, pay, send!

Snel en eenvoudig de producten selecteren en afrekenen.

Is goed

Alles is volgens plan verlopen

Snelle levering van goeie producten

De website is heel duidelijk. De producten zijn goed, net hetgeen ik zocht. De levering was snel thuis. Spijtig dat er verzendkosten bijhoren maar dat is het enige minpunt.

Prima product

Kan nu weer goed in mijn schoenen lopen

prima, goedkoop en goede kwaliteit

prima, goedkoop en goede kwaliteit

Bestelling keurig ingepakt en snel bezorgd

Ziet er goed en degelijk uit. Snel bezorgd. Prima.

Groot assortiment, snelle service

Prima adres als je bijv. inlegzooltjes zoekt. Veel keus.

Aanrader

Brede collectie, correcte prijzen en vlotte levering, ook in België.

Prettige ervaring

Het pakketje was snel bezorgd en het product is zoals aangegeven.

Mooi snel geleverd en goed berichtgeving van wanneer het pakketje verwacht kan worden

Snelle levering, goed product

Ik had Pedag Summer inlegzool besteld voor in de zomerschoen.. Ze bevallen goed zitten comfortabel en niet onbelangrijk, ze passen in mn loafers. Tevens gelijk de Teckel kousenvoetjes besteld om uit te proberen. Deze bestel ik nu bij. Voor het eerst blijven sokjes gewoon zitten om mn voet ipv halverwege in je schoen. Heel fijn product en snel geleverd. Zeer tevreden

snel en goed geleverd

Duidelijk en snel

Prima webshop

Artikel twee dagen later goed ontvangen. En ziet er uit zoals omschreven.

Goede en snelle levering Top kwaliteit

Snelle levering van goed product

Gevonden wat ik zocht: fijne teensokjes! En snel in huis. Prima, heel tevreden

Snelle levering, (te) hoge bezorgkosten

Snelle levering van door mij bestelde artikel. Nadat ik had besteld werd ik pas geconfronteerd met de hoge bezorgkosten. Deze waren even hoog als de prijs van het artikel. Deze handelwijze vind ik niet netjes al was de totale prijs € 1,20 lager dan wanneer ik had besteld bij bol.com.

Verkeerde veters besteld , een nieuw paar gekregen. Mooie service, wellicht heb ik niet goed gelezen of is de website niet duidelijk, maar het verschil tussen verschillende soorten veters was mij niet duidelijk

Vlotte levering met kwaliteitsvolle producten.

De bestelde producten zijn zeer kwaliteitsvol en werden vlot geleverd.

Alles ging zoals het hoorde

goede service

goede service

Gewoon goed

Snel bezorgd en goede kwaliteit

Snel en voldoet aan verwachting

Snel en voldoet aan verwachting.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna