Toppie

Snel en goed.

Nooit meer !!

Simpel produkt als schoenveters zijn maar liefst 60% duurder dan bij de plaatselijke winkelier. Precies hetzelfde artikel en verpakking. Identieke codes. En dan nog 2,95 porto voor een lichtgewicht brievenbus pakje.

Mooie , makkelijke veters

Ik kreeg mooie veters, alleen de witte waren de instekers te groot voor mijn schoenen.

Overzichtelijk en snel

Een prettige site, goede service.

Ondeugdelijk product, geen recht op refund

Eens maar nooit meer! De ondeugdelijke anti-slip hielzooltjes direct na uitproberen geretourneerd omdat ze niet blijven plakken. Door alle hoepeltjes gesprongen (factuur uitgeprint, retourformulier uitgeprint en ingevuld). Dan nieuwe besteld van een ander merk (die werkt prima). En vervolgens een mail ontvangen dat mijn retour verzoek is afgewezen. Belachelijk. Deze webshop is echt niet oké. Ik zal hier zeker niet meer bestellen.

Problemen met post.nl goed opgelost

Had de eerste zending niet gekregen. Is netjes opgelost. Vriendelijk ook.

zeer goed bevallen

Grote collectie, snelle en adequate levering.

Roxy is het favoriete merk van mij en mijn dochters

Wij zijn sportief, houden van goede kleding met mooie prints, voor meiden, stoer en toch functioneel. Roxy heeft dat allemaal. Van wintersport tot bikini, van slippers tot muts, we kopen graag bij Roxy. Dat het merk ook duurzamer produceert is een pluspunt.

Groot assortiment superservice

Hebben een groot assortiment Reageren gelijk op email (Vragen) Bieden een nette goede oplossing

Super service!

Ik had twee kleuren besteld, eentje viel anders uit dan de foto. Ik kreeg meteen een andere kleur toegestuurd die meer op de foto leek. Heel erg goede service!

Ruime keuze

Zaken die goed zijn

Snelle levering Goed product

Prima product en snel geleverd.

Goede kwaliteit, kleur niet goed

Ik heb 2 paar veters besteld die qua kleur goed zouden moeten passen bij mijn meer-kleurige schoenen. Een paar ("SL LINE Kiezel") past gelukkig goed erbij, ondanks de kleur lichter is dan verwacht. Het andere paar "Barth #751' was op de foto en in de omschrijving legergroen. Echter is de kleur in het echt bijna grijs. Jammer! De levering was erg snel en goed en het bestellen ging ook goed!

Heel tevreden over de snelle levering en het bestelde product.

snel en netjes geleverd

Uitstekende website. Veel producten overzichtelijke site. Makkelijk bestelproces en alles wordt netjes en snel geleverd. Ideaal voor als je de deur niet uit wilt of kunt.

Fijn dat het zo snel wordt geleverd.

Makkelijk bestellen, redelijk snel leveren

Jammer dat na bestellen blijkt dat product/ of producten niet op voorraad zijn. Uiteindelijk wel snel geleverd.

prima afgehandeld

niets te wensen.

Briljant

Sokjes bestelt en de volgend dag al binnen nemen. E-mail verkeer tussendoor om me op de hoogte van e houden

Makkelijk bestellen

Bestellen ging heel makkelijk, uitgebreid assortiment.

Klasse producten.

goeie service

Mooie kwaliteit veters

Mooie veters goeie kwaliteit als ik een tip mag geven dat ze niet meteen voor 2 schoenen zijn maar dat staat dan wel weer goed aan geven op de site maar handiger zou zijn als ze gewoon per set worden verkocht ipv 1 je koopt namelijk ook geen 1 schoen lol maar tevreden tot nu toe

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna