Mooie site, snelle afwikkeling, goede kwaliteit/prijs

goede en snelle service!

adequaat gereageerd bij omruil./

n.v.t

Bijna dezelfde veters als die da er in staken. Goeie kwaliteit stevig en zoals in de beschrijving staat krijg je ook. Snelle levering

Snelle levering, goed product

2 sets veters besteld, die exact waren zoals beschreven. Veters werden zelfde dag verstuurd en als PostNL geen vertraging had gehad waren ze ook gewoon dezelfde dag aangekomen.

Goede kwaliteit, redelijke prijs, snelle levering, en een breed assortiment!

Heerlijke zooltjes

Snelle levering en goede pasvorm in de sneaker. Ik heb het zooltje met traagschuim gekozen en ben er erg tevreden over.

Goede kwaliteit producten

Ruim assortiment kwaliteit artikelen voor het onderhoud van je dress shoes en boots.

Waren gewoon goede veters

Goede ervaring, goede veters

Simpel te bestellen. Op tijd gelevwrd.

prima assortiment en eenvoudig bestellen

Kon precies vinden wat ik nodig had. Voor 15.oo besteld is volgende dag in huis. Dit duurde echter nog 2 dagen. was ook niet duidelijk in de track en trace. Jammer. Had ze echt nodig.

Vlotte levering

Vlotte levering, ik ga nog vaker bestellen bij ShoeSupply

Producten zoals besteld, leverantie ietwat traag

De producten waren zoals ik ze besteld had, en waren goed verpakt. De levering was enige dagen vertraagd, maar dat kan aan de postkoerier gelegeb hebben.

Ik heb heel lang gezocht naar deze zooltjes,dus ik ben zeer tevreden dat ik ze weer gevonden heb op jullie site

snelle levering, prima retourservice

Schoenspanners en onderhoudsproducten besteld. Schoenspanners bleken niet te passen. Retour en terugbetaling gingen zeer vlot.

Was al lang op zoek naar deze teensokjes, dus erg blij mee!

Goede service!

Goede service maar de verzendkosten zijn veel te hoog. Had om over de 100 euro en dan nog eens €7,95 verzendkosten vind ik echt niet kunnen. Ook was er een actie op de anti slip hieltjes 3 voor weet het bedrag niet meer maar deze heb ik niet gekregen alle 3 volle pot betaald.

Perfect bestelgemak

Prima verzorgd

Zoals je mag verwachten.

Ik ben tevreden

De veters zijn van degelijke kwaliteit. Wel zijn ze iets donkerder dan op de foto leek. Levering duurde een dag langer dan op de website stond.

Snel en goede keuze

Veel te kiezen. Prettig materiaal voor meer comfort bij het lopen.

Snelle service en juiste product geleverd

precies wat ik nodig had

Snelle levering na bestelling

Veters besteld goedkoper incl verzendkosten dan bij de schoenenwinkel. Snelle levering.

Steunzolen

De aangekochte steunzolen werden prompt geleverd, de maat kwam perfect overeen en mijn stappen gebeurt nu strakker en veiliger.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna