snel en goed

Snel geleverd en heb er veel succes mee

Alles perfect geregeld.

Hele proces gemakkelijk te regelen van bestellen tot aan de ontvangst van de bestelde goederen. Een aanbeveling!

Duidelijke website, snelle levering, goed product.

Goede producten met duidelijke uitleg

De omschrijving bij producten is prima, vaak met een review erbij. Hierdoor wordt het makkelijker een goede keuze te maken.

Eerst had ik gebeld waar mijn bestelling bleef. Ik kreeg direct goed en duidelijk antwoord dat ik de betaling niet had afgemaakt. opnieuw besteld en betaald en veters lagen snel in de brievenbus

Goede product en snel geleverd

Zeer tevreden met het geleverde product zitten als gegoten.

Fijne site, snelle bezorging.

Prettige website, mails die je goed op de hoogte houden van de status van je bestelling en een snelle bezorging.

prima service

famaco Comfort Footbed steunzolen

Ik heb een heel goede ervaring met deze zolen, loop nu inderdaad op wolken en heb geen pijnlijke voeten meer

Fijne zolen lekker dat ze van leer zijn.

Gelukkig niet van die zweet zolen.

Snel, goede kwaliteit en betaalbaar.

Fijne winkel.

Super snelle levering.

Alles netjes en super snel geleverd.

Heldere informatie, klantvriendelijk, snel geleverd

Heb mooie sneakerverf gekocht van Tarago op waterbasis. Zo fijn dat de kleur goed wordt weergegeven op de website. Ook ontving ik passend advies mbt onderhoud van de geverfde schoenen. Product was snel geleverd. Vinden van schoencreme in dezelfde kleur was iets lastiger. Ook dat leverde geen probleem op Kon het netjes retourneren En kreeg goed advies. Fijne webshop

Dekt totaal niet

Van schoencreme ben ik gewend dat dit veel beter slijtplekken dekt dan schoensmeer. Deze schoencreme dekt totaal niets. Slechte kwaliteit.

Zo moet het

Nette prijzen en snelle levering.

Fijne inlegzolen!

De zooltjes moesten in mijn maat worden besteld maar toch nog behoorlijk snel geleverd. Nergens anders te bestellen, alleen bij ShoeSupply. Heerlijke zooltjes, reuze blij mee!

Snel, alles volgens verwachting

De bestelling voldoet aan de verwachting. Snel en netjes geleverd.

Alvorens ik het artikel besteld had even contact opgenomen met de klantenservice. Prima geholpen.

Pakketje was de volgende dag al binnen.

Boven verwachting

Levering Is prima goede spullen. Puntje van aandacht is dat er soms op staat brievenbus pakket maar het past niet door de brievenbus en moet dus afgegeven worden. Ben je niet thuis dan gaat het naar de buren. Bij verzending nog even goed kijken of het idd door de brievenbus of in een brievenbus past

Super snel

Echt waanzinnig snel! Zowel de mail van Orderbevestiging ,als de verzending en als het leveren! Hier word ik blij van! Dus het kán wel.

Mooie producten, snel geleverd.

Fijne producten snel geleverd. Werk sokken waren niet op voorraad daarom een vervangend product gestuurd die nog fijner zitten .

Perfecte klantenservice

Mijn bestelling is verstuurd, maar nooit bij mij aangekomen. Op de Postnl app kan ik zien dat het pakketje daar is geweest maar ondanks dat zij aangeven dat het bezorgd is heb ik niets ontvangen. Via de mail contact gezochtmet de klantenservice van ShoeSupply.eu. Ik krijg steeds snel antwoord. Ondanks dat de fout niet bij ShoeSupply.eu ligt verzenden zij de bestelling opnieuw. Deze is net bezorgd. Ik wil ShoeSupply.eu bedanken voor de fijne afhandeling.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna