Bestelling voldeed aan verwachting, super snelle levering.

Veters besteld. Voldoet aan de verwachtingen. Gewoon prima zaak.

Goed!

Goed!

Vlotte service, mooie prijzen

Fijne shop met duidelijke communicatie. Goede app-applicatie. Prijzen zijn competitief. Tot dat je de hogere verzendkosten kunt beperken door de aankoop van een product dat gratis verzending geeft.

De levering was sneller, dan de melding van verzending. Alles goed verpakt.

Goede kwaliteit, mooie kleur

Goede kwaliteit veters, mooie kleur.

Meer keuzes en snel bezorgd.

Mijn eerste bestelling bij uw winkel ben ik erg tevreden over artikellen en service.

Geen problemen gehad met mijn bestelling.

Geen problemen gehad met mijn bestelling.

Makkelijk bestellen prima aflevering

Zie kop

Goede producten, nette levering

Goede producten, nette levering. Ik ervaar het als een betrouwbaar bedrijf.

snelle correcte levering

zie boven

Geplaatste bestellingen zijn altijd naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Vlotte afwikkeling van geplaatste bestellingen.

Verschillende maten

Ik heb 1 paar leren veters besteld en hierbij ook gelet op de dikte van de veters. Deze kwamen overeen met de maten die moeten passen. Helaas paste 1 veter totaal niet. Deze veter was duidelijk dikker dan de ander. Hierdoor heb ik ze direct weg moeten doen. Dus een totale miskoop. Enige positieve dat ik kan melden van mijn ervaring is de snelle levering. Jammer dat als je 1 paar bestelt het 2 verschillende maten blijken te zijn.

Uitgebreide keus, al vele malen hier besteld. Volgende dag in huis via de brievenbus. Super!

Goede producten, snelle bezorging, goede prijzen

Ik had mijn bestelling vrij snel in huis, de prijzen van hun producten zijn goed en van goede kwaliteit. Ik zou er zeker weer bestellen.

Snelle correcte afhandeling

Goed product...snel en correct

Makkelijke overzichtelijke site met goede productomschrijving

De site is goed overzichtelijk, makkelijk om te bestellen en de afhandeling en levering verloopt prima. Zeer tevreden.

Snelle levering !

Een snelle levering !

Slecht

Eerst moet ik nabellen waar de sokken blijven en dan moet ik nabellen dat de verkeerde maat sokken is geleverd, gewoon slecht dus

Snelle en correcte levering

Niet zo spectaculair gewoon een paar veters. Wel veel verzendkosten voor een enveloppe.

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd en goed verpakt

Snelle service.

Mijn bestelling heb ik snel gekregen , dus ben ik tevreden.

Het doet echt een wonder, de vlekken (olie/ vet) op mijn schoenen zijn weg, aanrader.

Afspraak is afspraak

Snel, goed materiaal en schappelijke prijs

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna