Perfect!

Schoensmeer Kiwi besteld, is haast nergens meer verkrijgbaar. Binnen een paar dagen binnen. Perfect.

Goed en snel

Op zoek naar schoenveters met specifieke kleur en lengte. Goede website met uitstekende sorteermogelijkheden; gevonden, besteld begin vd middag, volgende dag geleverd. Had beter noch sneller gekund.

Snel goed en duidelijk

De schoensmeer is top, ik hoef nooit meer een ander merk

Een set schoenborstels van paardenhaar besteld, heel goed en toch betaalbaar. De schoensmeer was ook de beste die ik ooit gekocht heb, jammer dat ik dit niet eerder heb ontdekt.

Zeer goed!

Goede producten, goede prijs, goede service.

Makkelijk zoek en snel in huis

Ik zocht een paar Santoni’s met een goede korting. Na ontvangen van de mail was het snel gevonden en besteld

super

Snelle levering, goed product. Eindelijk geen hielspoor klachten meer, en mijn lage rugpijn begint ook te verdwijnen.

Perfekt

Prettige inlegzolen

Ik heb al jaren veel te dure op maat gemaakte inleg zolen, terwijl dit veel comfortabeler loopt!

Ik had een fout in mijn bestelling gemaakt. Nog voor verzending konden ze de fout ongedaan maken zodat ik alsnog de juiste bestelling in huis kreeg, zonder vertraging.

Snelle levering. Goede kwaliteit.

Prettig en betrouwbaar

Mooie producten, levering volgens afspraak.

Heldere webshop

Super duidelijk, zelfs op smartphone. En snelle levering voor goede prijs. Geleverde zooltjes een week in gebruik en bevallen uitstekend!

Snel en goede service

Ga zo door jonges!!!

Alles prima in orde!

Alles goed verzorgd en snel verzonden

Makkelijk besteld snel en goed ontvangen

Aanbevolen

Bestellen op maat/tijd

Jammer dat de door mij gevraagde leverdatum niet gehaald werd. Verder prima geleverd.

Eenvoudige bestelling, snelle levering.

Makkelijk bestellen en producten zijn snel geleverd.

Slecht

Ik had maat 45 besteld en kreeg maat 40 opgestuurd.

Top topper de top

Snelle setvice super reactie en nu nog t resultaat!! Maar komt goed!! Anders op mn tenen lopen

Prima produkt

Vlot geleverd

Prima snelle levering juiste product

Prima, snelle levering juiste product

Keurige service!

Snel mijn spulletjes ontvangen.

fantastisch

snelle levering goed product