Zeer goede en snelle levering

Goede website

Goed bedrijf

Makkelijk en snel

Super! Heel tevreden

Vriendelijke service en snel geleverd

Snelle levering en goede veters

Snelle levering en goede veters

Vlotte levering, prima produkten

Tevreden, maar levering duurde wel erg lang uiteindelijk..

Het duurde erg lang eer ik bericht kreeg dat een bepaald product niet op voorraad was. Er werd mij een alternatief voorgesteld dat ik aanvaard heb. Ik ben best tevreden met het alternatief, alsook met de rest van de bestelling.

Snelle juiste levering

Te weinig variatie platte elastische veters

Goed materiaal

Slecht

Bestelling was niet compleet. 3 paar veters ipv de bestelde 4 paar. En ook nog in twee leveringen

Snel gevonden, simpel bestelprocedure, correct ontvangen. Super dus!

goede service

ik had zelf een foutje gemaakt in de bestelling en men kwam met een top oplossing hiervoor.

Product was op voorraad en werd snel verstuurd

Heel tevreden

Fijne site, veel keuze. Snelle levering. Via de mail mijn bestelling nog aan kunnen passen, super service. Fijn om te kunnen betalen met AfterPay, betrouwbaar gevoel..

Ik heb de zooltjes gekocht voor in mijn skechers aangezien de zooltjes daarvan eerder versleten zijn dan de schoenen zelf. De zooltjes passen perfect en lopen heerlijk. Ik ga nog eEn paar bestellen voor andere schoenen die ik heb. Super prijs voor de kwaliteit van de zooltjes.

prima product snelle levering

prima product snelle levering

Heb een bestelling niet ontvangen

Zie onderwerp

Goed.

Goede, duidelijke website. Probleemloze bestelling. Snelle levering. Goede kwaliteit schoenen.

Bestelling netjes ontvangen & duidelijke informatievoorziening

Fijne webwinkel

Leren antislip hieltjes gekocht. Goede kwaliteit en betaalbaar. Ook de snelle levering ben ik heel tevreden mee. Zal zeker vaker wat bestellen.

prima gevonden en geholpen

Beter als in de aanhef kan ik het niet zeggen

goede en snelle levering

hak verhoging van kurk voor in de schoen, prima product.

+ Snel geleverd. - Geen goede track and trace

Snelle, correcte afhandeling

Besteld, netjes op tijd bezorgd.

Eerst de klantenservice gebeld of het artikel juist was. Daarna besteld en supersnel met track & trace geleverd. Top!

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna