Wat een mooie keuze en snelle levering

Zoekend naar verzorgingsproducten voor laarzen bezocht ik een paar websites, maar deze sprong er meteen uit. Helder, overzichtelijk en een mooi groot assortiment.

Ik kocht veters en kreeg ze

Ik zocht veters. ShoeSupply had ze. Ik bestelde ze. Een dag later kwamen ze. Nu zitten ze in mn schoenen. Dit is EXACT wat ik wilde.

kwaliteit en snel

goed spul voor een nette prijs

Goed en snel

Leuke veters en snel bezorgd!

goede deal

goed product en netjes afgeleverd

Nette snelle service

Keurig nette en snelle verzorging van bestelling. Helaas weinig keuzes vwb kleur en lengte van de bestelde veters

Netjes geholpen en verpakt op tijd bezorgt

Perfect!

Snel en in goede orde ontvangen.

Niet erg attent

Waarom niet even tel. vontact om na te vragen welke andere veters een klant wil hebben of bestelling annuleren? Nu iets opsturen wat niet bevalt is extra kosten om retour te sturen.

Snelle levering en klantvriendelijke retourservice!!

Het product werkt perfect. Mijn zolen waren echt vergeeld en kreeg ik met geen mogelijkheid meer wit. Wel ging dat met dit product. Ben erg tevreden.

Snelle ontvangst

Goede communicatie en snelle levering

Goed bedrijf

Snelle levering, mooie èn niet te grote verpakking.

Snelle levering genoeg kleuren

Snelle levering en genoeg keuze uit leuke serie kleuren.

Goede kwaliteit

Mooie kwaliteit en snelle service

Mooie producten

Snelle levering!

Fijn!

Snel geleverd, mooie kleur!

Prima schoenpoets, goed hechting en mooi van glans!!

Shalom, Arnoud Groningen

makkelijke webshop en snelle levering

Ik heb op vrijdag een bestelling gedaan en zaterdag al in de bus. webshop is overzichtelijk, goedkoop en snelle levering.

Goede producten voor een schappelijke prijs

Ik houd de schoenen bij ons thuis graag netjes, zoals 't hoort. Economisch, mooi en milieuvriendelijk. Met de producten die bij ShoeSupply beschikbaar zijn, is dat goed mogelijk. Ik houd erg van de spullen van Saphir en die zijn goed verkrijgbaar.

Prima service, maar het “kopen” van beoordelingen met korting mag niet meer

Prima service, maar het “kopen” van beoordelingen met de belofte van het aanbieden van korting op een volgende aankoop in ruil voor de beoordeling mag niet meer van Google.

Goede service!

Goede en snelle service!

Prima product met een snelle levering

Product zoals omschreven en snel geleverd.

Snel

Snel en goed!