Veel keuze, goed product, snelle levering.

Zie hierboven.

Heel tevreden

Heel tevreden over de inlegzooltjes. Loopt heerlijk en supersnelle levering

Bestelling werd sneller dan snel afgehandeld

Vrij snel na het plaatsen van mijn bestelling, kreeg ik de track-and-trace code al toegestuurd. Hele vlotte afhandeling.

duildelijke communicatie en goede service

heel prettig graag weer

Netjes geregeld allemaal.

Ruime keuze en op tijd bezorgd.

Snelle afhandeling en levering. Top voor elkaar

Snelle service, fijne veters

Fijne veters gekocht, snel geleverd. Zeer tevreden!

Snelle levering!!!!!

Artikellen super snel binnen echt top!!!!

Overzichtelijke website, heel handig. Snelle levering

Overzichtelijke website, heel handig. Snelle levering

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit

Prima service zoals je mag verwachten

Prima, zoals je mag verwachten

Goede steunzool

Goede stevige steunzool,geeft direct verlichting van de pijn bij hielspoor. Mooi afgewerkt en makkelijk te reinigen, past probleemloos in de schoen.

Snel. Alle mogelijke kleuren en materialen zoals lint-, lederen-,sport-metalic-, ronde-en platteveters. Kleurrn door elkaar heen. Breed, smal, 3 gaatjes tot 10 gaatjes Je kunt het zo gek niet bedenken.

Goed maar niet goedkoop.

Leverin zoals je hoopt het te kunnen ervaren.

mooie veters maar jammer van de verzendkosten

Mooie veters maar dat ik zoveel moet betalen voor de verzendkosten, terwijl het in een envelop zit dus gewoon met de postbode meekan ipv de pakketdienst, vind ik echt heel jammer!

Prima snelle levering

Ene dag besteld volgende dag in huis

Betrouwbare webshop met snelle levering

De bestelde leren inlegzolen werden snel geleverd en zitten prima en passen uitstekend. Ze zijn mooi dun, dus er gaat geen schoenruimte verloren. Als aanbeveling geef ik mee, de dikte van alle inlegzolen te vermelden.

Goede kwaliteit en snelle bezorging.

Kleur is ook zoals beschreven.

Superfijne veters

Mijn zoon moet op school vaak zijn schoenen uit doen Daarom koop ik de veters bij jullie want Zo kan hij super snel Zijn schoenen aan en uit krijgen

Prima en overzichtelijk

Alles in orde

Met ShoeSupply binnen dag veters bij mij

Grote keuze, goede kwaliteit, snel geleverd.

leuke ervaring

Correcte en snelle levering

Snelle service! Top!

Snel geleverd. Fijn product

Doet wat het moet doen

Spullen netjes op tijd geleverd, goede kwaliteit en doet waar het voor gemaakt is.

Slechte zool

Inlegzolen besteld . In doos waren de zolen uit de verpakking, maar dat is niet zo erg, maar de ene zool wel met de vorm van de midden bed , de ander zool is helemaal plat en uit zijn vorm, waardoor je een verschil in beiden voeten hebt. Prijs kwaliteit zeer slecht helaas.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna