Uitstekend geïnformeerd

Had bij een concurrent zooltjes bestelden die pasten in geen enkele schoen. Hun advies: knip er maar iets vanaf. Shoesupply adviseerde iets heel anders en daar ben ik blij mee.

Voortaan shiny shoes dankzij ShoeSupply.eu!

Ben erg tevreden: dit bedrijf heeft een goed en zeer compleet assortiment voor de voet en schoen! Het gaat hierbij om producten uit het betere segment tot een absoluut topmerk als Saphir. ShoeSupply.eu houdt je goed op de hoogte na je bestelling en bezorgd met POSTNL. Al met al een echte aanrader!

Onoverzichtelijk winkel, maar goede levering

Het was lastig uit te vinden welke veters geschikt waren voor mijn schoenen. De tabel met lengte gaf net te lange veters, en de breedte stond niet overal bij. Levering was wel snel en goed verpakt.

Alles verlopen volgens de meegegeven afsprakaen.

Prima! Volgens verwachting

Snel genoeg geleverd. Jammer genoeg over het hoofd gezien dat de maten niet overal op volgorde staan op de website. Per ongeluk een verkeerde maat besteld. Fijn dat retourneren goed is verzorgd!

Pakket na een week nog niet ontvangen

Pakket na 1 week nog niet ontvangen

voor herhaling vatbaar

mooie spullen, snelle levering en fout in bestelling snel gecorrigeerd

Fantastische zooltjes

Loopt als een zonnetje

Makkelijk bestellen, snel leveren en prima kwaliteit

Via google op deze site gekomen. Prima kwaliteit. Zoeken en bestellen gaat makkelijk. Levering gaat snel.

Handige elastische veter

Handig in gebruik en snel geleverd.

Goede en snelle service

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen. Ook het bestellen ging makkelijk. Geen hoge verzendkosten. Artikel netjes was gepakt.

Perfect!

De blouse die ik gekocht heb zijn prima!

Toppie

Vlug geleverd en precies wat ik zocht in de veters

Veters direct kapot

Na 1x dragen brak een veter al af..

Snel bezorgd en kon door de brievenbus, heel fijn

Top levering!

prime service houden zo

Snelle en goede levering

Ik was bezig mijn sneakers op te knappen maar de kleur was zo vervaagd. Toch wilde ik er snel verder mee. Shoesuppky had de perfecte kleur en supersnel geleverd

Snelle levering!

Product en verzending prima, maar ik zoek toch wat anders

Kwaliteit product is prima, verzending verliep snel, maar ik heb toch liever 6 losse elastische vetertjes. Één lange veter ziet er toch een beetje slordig uit in de schoen.

Uitstekende levering en communicatie

Het bestellen ging eenvoudig. Kreeg even een kort bericht wanneer de spullen geleverd werden. Snel, handig en duidelijk!

Goed niet duur en snel geleverd

Heb twee paar hakverhogers voor in mijn schoenen besteld. Kreeg ze nog net voor mijn vakantie geleverd. Alles prima tot op heden geen klachten.

Snelle en keurige levering

Goede producten, snelle levering