Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering. Ook de prijs is normaal.

Met nieuwe veters, snel geleverd door ShoeSupply, kan ik weer rennen.

Met de nieuwe veters, snel geleverd door ShoeSupply, kan ik weer rennen.

vandaag besteld, morgen geleverd: het was waar

Alles precies zo als ik het wilde en voor een zeer goede prijs. Borsteltjes waren een kwart van de Bol.com prijs!

Verkeerde product ontvangen.

Ik had zwarte schoenpoets besteld maar heb bruin ontvangen. Komt vast ook ooit wel van pas dus niet geretourneerd maar ik vind het wel slecht.

Bestelling vlot en keurig geleverd. Top zo!

Bestelling vlot en keurig geleverd. Top zo!

Niet zoals op op de foto

Het zijn dubbelzijdige plakband strips voor achter in een schoen. Niet nuttig voor sandalen in mijn beleving.

Gewoon goed en snel.

Vlotte levering en alles prima verpakt.

Super tevreden

Alles wordt snel en netjes verpakt geleverd

ShoeSupply doet wat je verwacht

Dankzij ShoeSupply ben ik gaan beseffen hoe achteloos de meeste mensen - en tot voor kort ook ikzelf - hun schoenen behandelen. Iedereen zou een basic setje voor schoenenonderhoud in huis moeten hebben want goeie schoenen kunnen best langer dan een jaar mee. Tenminste als je ze af en toe soigneert. En net daarvoor heeft ShoeSupply alles in huis. Niet alleen de materialen maar ook vakkundig advies dat je helpt om de juiste keuze te maken. Ik ben alvast heel blij met mijn schoenspanners, die ik veel eerder in huis had moeten halen.

Snelle bestelling, maar dikke veters zijn geen dikke veters

Ik vind het heel jammer, door de post wat later, en ik had 2 geknapte veters, maar de nw zijn een stuk dunner waar ik bang was dat ze te dik zouden zijn. Dat dus.

Top product, snelle levering

Fijne klantendienst en goede verers!

Top produkt snelle levering

Snel geleverd en snelle vermindering van mijn voet klachten

Snelle levering van prima producten.

Kwaliteit gelzolen laat zeer te wensen over

1 April 2021 een bestelling gedaan voor gel inlegzooltjes, spoedig en correct geleverd. Aanvankelijk tevreden met het product echter op 24 April 2021 raakte (tijdens het zitten, niet lopen) 1 van de zooltjes spontaan lek in de schoen. Vervolgens een hoop troep en onbruikbare zooltjes, op deze manier zonde van het geld.

Tevreden klant goede snelle service

Nvt

Snel en goede kwaliteit

Alles was snel geleverd en van goede kwaliteit.

correcte levering

Correcte en snelle levering

Geweldige service en supersnelle levering!

Top service, zooltjes bleken te smal en ik wilde omruilen voor een andere maat. Direct werden de juiste kosteloos nagestuurd. Ik ontving het de volgende dag al. Hele prettige communicatie. Aanrader!

heel snel binnen en superhandig!

Waarom heb ik toch niet eerder aan elastieken veters gedacht?

Mijn schoenen zien er weer als nieuw uit

Zeer eenvoudig aan te brengen. Volg gewoon de instructie. Super snel droog ook. Kleur dekte goed ( schoenen waren grijs, nu olijfgroen).

Goede kwaliteit producten en juiste prijzen

Snelle service, overzichtelijke site

Vlotte levering en een goed produkt

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna