Fijne veters! Helaas is de zoektocht naar u lace in de kleur off white gestrand

Heel goede, vlotte communicatie. Snelle levering. Alles in uitstekende staat geleverd. Heel goede positieve ervaring. Dank u wel !

Zoals het hoort

Snel besteld ,snel verzonden Verzendkosten prima

Mooi product gekocht voor goede prijs Snelle levering

Snelle levering!

Ik heb leren zooltjes besteld en schoenen deo van colloni. Zeer snelle levering en de producten zijn precies zoals ik had verwacht!

Dik prima!

Duidelijk communicatie en snelle levering

is heel goed

heb ook gebeld en door info gevonden wat ik nodig had en keurig netjes geleverd alleen vind ik de verzendkosten hoog

Heel fijn

Heb ze gekocht voor hielspoor Gebruik ze nu vier dagen hoop dat ze gaan helpen

prima!

product besteld, snelle levering, voldoet aan beschrijving.

Besteld en volgende dag al in huis

Snelle verzending. En goed product (vergeelde sneakerszolen weer wit maken) Werkt uitstekend. Had maar 1 behandeling nodig en ze waren weer de oorspronkelijke kleur. Had eerst mijn bedenkingen of het zou werken, maar anders had ik mijn schoenen weggegooid, zo geel waren de zolen. Gelukkig niet gedaan en voor relatief klein bedrag schoenen weer als nieuw.

Levering zonder problemen

Levering zonder problemen

Snelle levering en prima producten

Super snel geleverd , beetje duur met verzendkosten dat wel.

ruime keuze

gebruiksvriendelijke website, ruime keuze met duidelijke uitleg. Verzorgde en vlugge levering!

Fijne webshop, mis productbeoordelingen

Prettige webshop, snelle levering. Alleen zouden het helpen als ze klantreviews over producten toe zouden voegen.

Makkelijk in de brievenbus

De zending heb ik de volgende dag in de brievenbus gevonden. Verrassend snel! Dank u wel.

Snelle en volledige levering

Snelle en volledige levering. Produkt als op de site.

Snelle levertijd, alles netjes verpakt en leuke veters voor een leuke prijs

Snelle levering en prima geregeld!

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Na bestelling binnen 24 uur geleverd. Op de website snel de gewenste artikelen kunnen vinden voor een redelijke prijs. Heel erg tevreden dus.

Vandaag besteld. Volgende dag geleverd

Snelle levering, vlotte klantenservice

Prima service.

Snelle levering en prima producten.

Levering was wat vertraagd, maar daarover wel geïnformeerd. Verder alles prima in orde.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna