Goed product

Betrouwbaar en wederom snelle levering

goeie service. snel ontvangen

Matig

Volgens de site is het produkt op voorraad echter wordt alsnog te laat geleverd omdat er te weinig voorraad is. Vervolgens zijn er ook nog 2 types geleverd. Er wordt vervolgens wel moeite gedaan om de levering nog op tijd geleverd te krijgen, echter dat is niet meer mogelijk.

Bestelling niet gied uitgevoerd.

Ik had 4 artikelen besteld. 2 blanke leervermogen en 1 zwarte en bruine schoencreme. Ik kreeg 2 zwarte leervet en een licht blauwe schiencreme. Dus ik bestel hier nooit meer

Goede levering

Producten zoals verwacht

totaal in een andere plaats afgeleverd

ik moest het in een andere plaats afhalen. 5 km verderop

Goed spul, goede prijs

Netjes op de hoogte gebracht van iets vertraging in de levering. Enige punt van aandacht is dat de link naar track en trace code die je krijgt niet klopt. Als je de track en trace code zelf invult met je eigen postcode dan krijg je wel je info over levering. Het lijkt er op dat dan niet de postcode van de besteller maar die van het afleverpunt gebruikt wordt ?!

Correcte levering van een excellent product

Heel correcte manier van afhandeling van mijn bestelde producten. Goed verpakt en heel content van mijn memoryfoamzolen. Ik kan ze iedereen warm aanbevelen.

mooie sokken, snel bezorgd.

Goed geprijsde bamboe sokken, de volgende dag bezorgd.

Snelle service en goeie veters

Veel keus, snel geleverd

Duidelijke website, uitgebreid assortiment. Snel geleverd. Ik ben zeer tevreden

Toppertje!

Overzichtelijk, en een goede snelle levering! Alleen had ik de gelzooltjes een maat groter moeten bestellen inplaats 35/37 had ik de 38/41 moeten nemen want bij me tenen loopt het iets te ver terug de gel.

zeer correcte levering geweest en ook zeer vlug ontvangen waarvoor dank

doe zo verder alles is zeer correct verlopen waarvoor dank

Veel keuze en snelle levering.

Altijd een goede ervaring, de kleuren staan waarheidsgetrouw op de site en altijd snelle levering, minimaal verpakt in papier. Echt top!

Goede kwaliteit veters

Kwaliteit, bezorgtijd in orde

Geen op of aan merkingen, gewoon prima

Geheel volgens verwachting

Overzichtelijke site Gemakkelijk betalen Snelle levering Mooie spullen

Uitstekend service

Heb veters besteld bij Shoesupply. De bestelling werd snel afgehandeld en is ook snel door mij ontvangen. Top.

Netjes geleverd conform verwachting.

Ik heb geen klachten over het product of de levering. Wel vind ik het onbehoorlijk dat u sterren in de reviews koopt door alleen 10% korting te geven bij 5 sterren beoordeling.

Snel geleverd.

Rosé was n beetje klein en blauw een beetje groot

Net niet optimaal

Supersnel

Ging er van uit dat ik minstens 2 dagen op mijn bestelling moest wachten. Maar nee, de volgende dag was het al binnen.

Snelle levering van gekochte artikelen

Zeer fijne ervaring

Makkelijk te bestellen via site. Snelle levering en tevreden met het product

snelle levering, goede prijs.

Snelle levering en goede prijs!

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna