Voldoet aan verwachtingen

Voldoet aan verwachtingen

Goede warme wollen zooltjes

Vlotte levering

Besteld en 2 dagen later in de brievenbus. Perfect!

Goede kwaliteit

Er is veel keuze in kleuren. Het is tevens een goede verzorging voor het leer. Dus 2 in 1. Poets én leerverzorging. Een héél fijn producr

Goed product. Goede levering.

Snel gevonden voor een prachtige prijs!

Velours veters met velours aan één kant

Voor bijna 10 euro inclusief bezorgkosten een paar velours veters besteld. Helaas zit er maar aan één kant van de veters velours. Daardoor erg moeilijk netjes in de schoenen te krijgen. Jammer van het geld en slechte keuze.

Snelle service en netjes ontvangen

klantenservice gaat naar eigen willekeur om met vragen/ suggesties mijnerzijds.

Mogelijk door fouten van de bestelservice post.nl hebben wij dagenlang moeten zoeken naar de bestelling (brievenbuspost) en buren moeten lastigvallen. in de eerste plaats is het verlegenheid opwekkend steeds te melden dat wij niets ontvangen hebben en ook geen briefjes van post.nl in de brievenbus hebben gevonden. Daarentegen hebben wij wel mails van post.nl ontvangen met de steevaste bewering dat de post geleverd zou zijn. Dat wekt natuurlijk argwaan op althans, zo voelen wij het. Wij hebben e.e.a in meerdere mails voorgelegd aan de klantenservice en gevraagd om een alternatief en suggesties daarvoor gegeven (ook voor de verbetering van de logistiek van post.nl; volgens onze ervaring 1 v/d slechtste bezorgdiensten.) Niets ten nadele van overbelaste bezorgers. Zorgvuldigheid is dan moeilijk te handhaven. Naar ons idee is een afhaalpunt een oplossing in een drukke stad om heen en weer sjezen te voorkomen met alle voordelen van dien in de een steeds drukker wordende wereld van post(bestel) stukken. Het Poststuk hebben wij uiteindelijk ontvangen door actief uit te zien naar de besteller en de vorige besteller aan te spreken. Dit alles maakt het bestellen/bezorgen in het algemeen zeer onbetrouwbaar. (aliexpress bezorgloterij) Veel succes verder. Aanbevelen met die kanttekening.

Slimme oplossing

Slimme oplossing om niet te hoeven strikken. Ziet er ook leuk uit. Ik zou wel graag nog strakkere elastieken willen hebben. Ondanks straks vlechten toch soms te los.

goed! zoals verwacht

Goede kwaliteit schoenen, fijne webshop en zeer goede klantenservice.

Wonderful friendly service.

Delighted with my purchase and the communication was fast and friendly.

ruime collectie

zeer snelle levering uitstekende prijs/kwaliteit

Supersnelle levering

Via de brievenpost snel geregeld..alhoewel de verzendkosten dan wel aan de hoge kant zijn. Maar goed product zeker handig nu winkels gesloten zijn.

Snelle en goede levering! Artikel is top

Perfect!

Goed aangekomen en op tijd.

Snel

Supersnel geleverd.

Top bedrijf

Site fijn in gebruik, veters van goede kwaliteit en een lage prijs. Levering duurt zeker niet lang maar is ook niet de volgende werkdag in huis helaas. Voor de rest geen negatieve punten.

Super product!

Snelle levering van een superproduct!

slechte veters te kort te smal

ziet er goedkoop uit

x

x

Alles netjes en op tijd

Goede service, snelle levering en mooie producten

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna