Snel ontvangen

Pakketje was snel ontvangen. Alleen had ik niet goed gezien dat dit setje veters maar voor 1 schoen was. Nu moet ik dus nog een bestelling plaatsen. Dit zou duidelijker vermeld mogen worden.

Snelle levering en goede producten

Ruim assortiment van schoenverf, goede ondersteuning om via de website een keuze te maken.

Glimmend resultaat

Alles direct en prima geleverd

Elastieke veters besteld, deze kwamen binnen enkele dagen binnen. Zitten perfect ipv de veters in de schoenen van kleuter.

Geweldige service van de klantenservice

Gewoon bestellen en ontvangen

Snel en accuraat

Snelle levering, netjes verpakt

Fijne zooltjes

Hele fijne zooltjes. Goede kwaliteit. Schoenen zitten nu nog lekkerder. Snel geleverd ook!

Product voorraad is onduidelijk aangegeven

Het product, de dienstverlening, de verzending én de communicatie is top. Echter, er wordt naar mijn mening niet duidelijk aangegeven of een product op voorraad is. Jammer, want pas na het afronden van mijn bestelling kwam ik hier achter en dit resulteerde in een langere levertijd.

Gewoon goed

Goed spul

snelle levering van een goed product

tevreden

Goed kwalitatief product

Goed kwalitatief product

uitstekend op alle gebied.

bestelling zowel als levering perfect. ben zeer tevreden met deze bestelling.

Reageren meteen, duidelijke informatie

Zooltjes besteld. Doordat niet alles op voorraad was direct een mail hierover waardoor ik wist waar ik aan toe was. De levering kwam uiteindelijk nog binnen een week.

Goede producten

De omschrijving is duidelijk, maar mist hier en daar een detail die wel op andere websites staat. De producten zijn wel goed en goed geprijst.

Snelle verzending, top

Mooie zooltjes en waren snel binnen, top!

Groot aanbod tegen betaalbare prijzen

Voor mijn kleine verzameling Italiaanse herenschoenen zocht ik de juiste materialen om deze in tip-top conditie te houden. Aangezien deze schoenen uiteenlopende kleuren hebben zocht ik al langere tijd naar de juiste kleur schoencreme. Deze vond ik hier. Daarnaast trof ik ook andere materialen die van pas kwamen om schoenen te reinigen en een wax om mijn schoenen er weer uit te laten zien als nieuw.

Snelle, goed verpakte bezorging vh pakketje

Snel geleverd met goede producten

Goede service en snelle levering

Overzichtelijke webpagina, maar helaas bleek achteraf dat er voor een korting dezelfde kleur veters besteld moeten worden. Verder een snelle levering in goede orde ontvangen. En bij het verpakkingsmateriaal is geen plastic, maar het bestaat volledig uit papier; dus recyclebaar. Voor mij een reden om nogmaals hier te bestellen.

Snel geleverd, goed product.

Ik ben blij met geleverde dinst, Snele verzending, Ik con paketje volgen, Product is van top kweilitijd,

Foutje, snel goed gemaakt!

In eerste instantie een foutieve levering maar prima opgelost en snel nageleverd.

zeer tevreden

omdat de mondkapjes heel dun zijn, zijn ze ideaal en kan je nog gewoon ademen. Ik krijg hoofdpijn en benauwdheid klachten van de wegwerp kapjes. Dus ideaal.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna