zeer snel en correct

Levering zeer snel en correct. Ik heb ook zool besteld die bijna nergens meer te vinden is, waarvoor dank !

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering.

Super service en overzicht

Duidelijk overzicht, snelle levering.

precies wat ik wilde, en snel geleverd

Ik kon goed op de site zien wat aangeboden werd, kon dus goed uitkiezen en wat de schoenveters die ik besteld heb waren snel geleverd en prima in orde.

Veel keuze en goede snelle levering

Top producten

Top producten met top kwaliteit and echt comfortabel.

Goede website, Snelle levering, uitstekend product

Goede website, Snelle levering, uitstekend product

Snelle service en goed product.

Prima uitleg op de side over het product. Snelle levering en een goed product. Zeer tevreden.

Prima producten.

goede dienstverlening

na enige info-aanvraag goede bestelling geplaatst aan de hand van het antwoord

Snelle levering - helemaal volgens de verwachting

Grote keuze veters zodat we ook de minder gangbare die wel in nieuwe schoenen zitten maar niet als vervang-veters in de winkel te krijgen zijn nu ook kan vervangen uitgebreid keuze op vlak van kleuren Keuze van type en breedt mocht iets ruimer Verzendkosten naar BE vrij hoog vg met waarde van het product

Uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit, snelle levering.

Goede producten

Fijne zooltjes die ook snel en goed geleverd worden!

Snel geleverd, prima product.

Mooie producten en snelle levering

Producten zijn fijn en werken goed. Geleverd in een compact doosje en redelijk snel

Snelle service maar matige kwaliteit

Zwarte leren veters besteld die na twee keer dragen al door midden braken. Toch maar nieuwe stoffen veters besteld, omdat je niet even snel naar een winkel veters kunt kopen.

Breed assortiment en uitstekende service

Groot assortiment van alle grote merken. Mijn bestelling werd incompleet geleverd maar met één mailtje was dit opgelost.

Prima, de website was duidelijk, de toelichting ondersteunend, overzicht aan producten helder, levering snel. Echt heel tevreden.

Goed alternatief in Coronatijd

Normaal ga je naar een schoenenwinkel of ‘hakkenbar’, maar nu dat niet kan is Shoesupply de uitkomst voor benodigdheden/alles voor je schoenen

Vrij snelle levering

Prima product en service

Snelle ontvangst en goed product.

Goede prijzen en een uitstekende service

Goede service, snelle verzending. Ik had verkeerde veters besteld maar werd keurig en snel opgelost.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna