Goede producten, goede prijs

Ik zocht en vond specifieke schoenpoets middelen. Deze zijn bij Shoesupply snel te vinden en goedkoop. De verzending kan sneller, maar was verder netjes.

Supersnel

Snel geleverd, je krijgt wat je ziet, geen poespas.

vlotte levering, kwalitatieve goede producten

Ik kon op een goede manier mijn bestelling en de levering was vlot en je werd adequaat op de hoogte gehouden van de status van de order

snel geleverd, goede/juiste informatie producten

goede informatie over de producten, voor welk voetprobleem het product moet worden aangeschaft. Wel hoge verzendkosten, maar wel snel geleverd

Goede website snelle levering!

Een heel geslaagde en efficiënte bestelling en levering!

Beste, Zoals ik in een zin mijn ervaring heb samengevat, hoef ik daar eigenlijk niet veel aan toe te voegen. Zowel de online bestelling als online betaling zijn heel vlot verlopen. En de levering van de producten kreeg ik al de dag na bestelling. Hoewel ik zelf deze levering niet zo vroeg dien te hebben, ik kan zeker een week wachten. Door zo efficiënt te willen leveren, levert dit toch een grote druk op, op het personeel (de personen, die komen afleveren en de logistiek plannen), die nadelige gevolgen kan hebben op het vlak van gezondheid en motivatie eventueel. Ik hoop van niet, maar wou dit toch even kwijt. Mvg, Inge Bonne

Snel en goed.

Goede website. Makkelijk te bestellen. Levering op tijd volgens afspraak.

Snelle levering. Mooie inlegzolen en steunzolen. Ook de veters waren TOP. Maar de telefonische hulp van Margriet was helemaal geweldig!!!

Geheel naar wens

Door de grote hoeveelheid van keuzes is het soms best lastig om de juiste maat /kleur en eigenschap van het product te kiezen. Maar alles is naar wens ontvangen.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Iets langer moeten wachten dan gehoopt, maar uiteindelijk alles ontvangen. De kwaliteit is goed en de prijzen zijn redelijk.

Super snel levering!

Nette levering, goede kwaliteit en prijs!

Kom ervaring is goed en een fijne uitleg over de producten

Snel geleverd. Niets op aan te merken.

Gewoon te geloven wat een slechte service voor een enorm hoog geprijsd artikel!

Eerst moet je er 2 bestellen. En verzendkosten bedrag bijbetalen waar hun tenminste ook de factor 3 op hebben gezet! Vervolgens raakt het pakketje kwijt en krijg ik de vraag of ik het adres wel goed heb genoteerd! Ongelofelijk!

Schoenveters van slechte kwaliteit

De uiteinde van de door mij ontvangen veters bleken gebroken, zodat ik de veters slechts moeizaam door de gaatjes kan steken

Goede site. Snelle levering

Bestelde artikelen waren goed. Er werd zeer snel geleverd. Ik zal zeker nog een keer bestellen.

uitstekend produkt en snel bezorg

Deze veters zijn precies wat mijn kinderen willen hebben in hun schoenen.

Vlotte levering en goede kwaliteit

Heel tevreden.

prima levering

Elastieken veter was bij kleuter wel binnen 1 dag kapot. Ze zijn niet slijtvast.

Snelle en nette levering.

Het gekozen product hadden we snel in huis. Was allemaal prima. Ook de communicatie was goed. De levering was zelfs nog vlotter dan werd aangegeven.

Volgens afspraak geleverd

Zoals geschreven, volgens afspraak geleverd, en het bestelde voldoet aan de verwachting. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Volgende keer bestel ik wederom bij deze firma.

snelle levering, kwaliteit

net zoals afgebeeld!