Goede Veters

Keurig geleverd, kwalitatief goed.

Ok

Ontvangen wat verwacht werd.

Prima levering, prima veter

Als je mail dat de maat niet klopt wordt gecorrigeerd, na aanleiding van een appje ook snelle reactie

Het is gewoon goed geregeld

Goed product

Mooie stevige veters, enkel jammer dat verzendingskost meer was dan kostprijs van veters.

Gemakkelijk te bestellen, snelle levering, goede produkten

Tijdens de lock-down is het in mijn dorp een probleem.om aan veters en schoensmeer te komen. ShoeSupply is dan een uitkomst.

Goede zolen, veel keuze

Goede en ruime keuzen uit zolen.

Ben wel tevreden al vind ik t wel zoekplaatje op website. Had graag aanbevelingen erbij gehad. Kocht schoenverf maar moet nu nog n keer verzendkosten betalen omdat ik ook poets nodig heb. Had ik liever in 1x gedaan

Super wanneer je de ene dag op tijd besteld het de volgende dag in huis hebt.

niet zo goed

bij het aantrekken van de schoenveters om ze te strikken heb ik beide overgetrokken. Deze waren niet geschikt als schoenveters terwijl ze daar wel voor verkocht worden.

Prima ervaring!

Prima ervaring, snel verstuurd.

snel overzichtelijk en werkende site

ik zocht online een paar producten en vond die op de site .Zeer snelle levering en overzichtelijke site, Top

Uitstekend!

Uitstekende service en vooral ook meedenkers!

Incomplete levering

Verschillende producten besteld, maar niet alles ontvangen...

Snel geleverd en goede producten

Enkele accessoires besteld, zoals schoenpoets en suède borstels. Snel geleverd en prima producten.

Hele snelle service!

De bestelde schoenveters waren precies goed van kleur. En een mooie kwaliteit!

Vlotte levering

Goede kwaliteit.

Snelle levering, geen gedoe gewoon goed

Prima webshop. Groot assortiment en lekker snel geleverd (alhoewel ze dat niet helemaal zelf in de hand hebben). Bestelling direct klaar gemaakt en verzonden, top! Volgende bestelling alweer klaarstaan.

Prachtige schoenen

Andere verwachting

Ik had iets heel anders verwacht van mijn bestelling

Snel bezorgd

Netjes verpakt. Snel bezorgd.

Prima webwinkel.

Ruim assortiment, vlotte afhandeling en snelle levering. Ik zal er zeker en vast nog bestellen!

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna