Top veters

Juiste kleur en lengte van de veters. Zijn bij de schoenmaker op de hoek niet te krijgen

Product was precies naar verwachting

Snelle levering voor een goede prijs. Het product was precies naar verwachting.

Zoals verwacht.

Dit zijn de beste zolen.

Goede spullen voor goede prijs

Goede spullen voor goede prijs, alleen iets langzamere levering dan op de website staat vermeld. Misschien door covid. Verder ruim aanbod.

minder pijn aan voeten en minder vermoeide benen

De bestelling heeft mij gebracht, wat ik ervan had verwacht!

Eigenlijk hoopte ik dat het aan mijn verwachtingen zou voldoen, gelukkig deed dat het ook. Zeer tevreden.

Geen beeloofde levering

Verzendkosten in rekening brengen en vervolgens niet leveren

Alles goed verlopen

Eerste keer dat ik iets bestel, maar alles is goed verlopen,één item bleek niet in stock, maar een dag later was het er dan wel. Dus super!

Goede producten, snelle levering.

keurige afhandeling

Keurige afhandeling

Keurig

snelle levering van prima producten.

zie titel

Super snelle levering en goede service

De volgende dag al in huis en erg goede service via de whatsapp!

Heel fijn heel makkelijk

goed product, snelle levering

gemakkelijk besteld, goed product, goede prijs en snelle levering

Prima veters, alleen 1 per verpakking in plaats van een setje.

Snel geleverd, kleuren komen overeen met kleuren op website. Alleen It er 1 veter in een doosje, dit heb ik van te voren in beschrijving gecheckt, kon hier niets over vinden, en ben toen uitgegaan van een setje veters, ipv 1 veter, omdat er in de omschrijving meervoud stond, nl veters. Nu heb ik dus 4 enkele veters, ipv 4 setjes:) En moet ik nog een keer gaan bestellen om de setjes compleet te maken. Dst is wat onhandig, maar verder ziet het er goed uit en is het snel geleverd.

top

snelle communicatie, snelle levering

Een lichtend voorbeeld; zoals het hoort.

Bestelling snel ontvangen. Duidelijke e-mails over het proces met uiteindelijk T&T code. Product niet te groot verpakt (gebeurt elders vaak!) en ging dus makkelijk door de brievenbus. Ik kreeg wat ik bestelde snel, in nieuwstaat en zonder problemen. Hier bestel ik zeker weer!

de sokken hebben een zeer slechte pasvorm

zie hierboven, wel warm, maar geen draagcomfort

Super, geweldig

Zeer overzichtelijke website, duidelijke beschrijvingen, duidelijke filtermogelijkheden, makkelijk te bestellen, zeer vlotte verzending en levering, aanrader

ShoeSupply snel gevonden, precies voor wat ik zocht

Het bedrijf dat het artikel zou bezorgen, gaf de mogelijkheid zelf de dag en tijd te kiezen, Vrijdag was voor mij geschikt. Bezorger kwam een paar dagen eerder. Heel toevallig was ik er. Waarom die mogelijkheid geven als je er niets mee doet??

Snelle en correcte levering

Binnen 24 uur geleverd

Snelle afhandeling bestelling

Meer valt er niet over te zeggen.

prima op tijd en niet duur

Snelle levering en retour service

Had 3 paar schoenen 2 waren goed. 1 retour gedaan en zeer snel geld weer op de rekening

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna