Snelle levering en retour service

Had 3 paar schoenen 2 waren goed. 1 retour gedaan en zeer snel geld weer op de rekening

Prima webshop , en super snelle levering

Prima webshop, duidelijke site en een voeding te bestellen. Levering was netjes en snel.

De artikelen zijn als verwacht en redelijk snel geleverd.

Top!!

Een dikke 8

Helemaal prima

Lekker snelle levering en product voldeed meer dan ik ervan verwacht had

Top geregeld !

Altijd juiste info en perfecte levering !

Vanwege mijn slechte voeten heb ik vaak snel nwe zooltjes nodig,en dat is wat shoesupply voor mij regelt.

Supersnelle levering

Prima uitgevoerde order. Goed verpakt en zeer snel geleverd

Alles prima geregeld

Makkelijk zoeken naar het juiste product. Overzichtelijke website, veel keuze aan producten, snel weer nieuwe voorraad als producten uitverkocht zijn. Snelle afhandeling order en verzending. Levering van brievenbuspakket duurde een aantal dagen.

Super snelle en goede service

Prima !!

Snelle levering en hele fijne zooltjes!

Product zoals beschreven en snel geleverd!

Op en top service

Super snel service op en top!

Positive ervaring

Snel geleverd en geen klachten

Zeer tevreden, snel en prettige communicatie

Ik ben zeer tevreden omdat mijn bestelling zeer snel geleverd werd. Bovendien zat er een prettig geformuleerd persoonlijk briefje bij mijn bestelling omdat deze nog niet helemaal compleet was. Binnen enkele dagen werd het laatste artikel nagestuurd.

snelle levering en prima service

2 dezelfde producten (in blikken verpakking) besteld. In een blikje was corrosie geslopen en inhoud aangetast. Servicedienst heeft snel ander vervangend product opgestuurd. Top! Ga zo door ShoeSupply!

Een week te laat geleverd

Volgens het bedrijf ligt het aan de vervoerder post.nl. Echter post.nl wijst naar ShoeSupply, dat ze het pakket pas na n week ontvangen hebben. Ik heb de goederen eigenlijk niet meer nodig dus zet ik ze na ontvangst wel te koop. Tip voor het bedrijf: er zijn vervoerders genoeg doe wel op tijd kunnen bezorgen.

Veters van goed materiaal!

M'n nieuwe veters werden op tijd geleverd en zijn ook in goed staat gekomen. Zeer aan te raden!

Snelle levering van uitstekende producten

Schoenen poetsen was voorheen altijd een saai klusje maar met de producten van Shoe Supply is het juist leuk om te doen! Ik kocht kleurpasta om de versleten schoenen weer wat kleur te geven en om ze daarna met de schoensmeer op kleur boenen. Nou, het resultaat mag er zijn! Ze leveren snel en voor het geld hoef je het niet te laten en je loopt er daarna weer bij om door een ringetje te halen. Het valt me trouwens op dat mensen vaak naar je schoenen kijken want ik krijg telkens complimenten!

Good service, fast delivery, good choice

The quality of the products was as expected. Super fast delivery. Will shop here again!

Bestel en daarna wachten op de snelle bezorging

Heel goede ervaringen met deze webshop

Ondanks de pandemie snel feleverd

Ondanks de pandemie snel feleverd

Super !!

Heel goede service en een mooi postkaart die persoonlijk feliciteert met je aankoop super attent!!

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna