Was oké kon beter

Ten eerste was de mail in spam terecht gekomen. Daarna geen mail meer gezien (dus ook niet in de spam) dat het onderweg is (is altijd vertrouwenwekkend) maar vervolgens redelijk snel verzorgd en goed verpakt.

snelle service mazr product klopt niet

had veters nodig met 6 gaatjes 90 cm bleek zelf niet voldoende voor 5 gaatjes service was wel heel snel

makkelijke website.

Duidelijke beschrijving van de producten, als je iets besteld wordt het zeer snel en goed verpakt verzonden.

Snel bezorgd top

Snel bezorgd in de brievenbus. Prima zooltjes, voldoen waar ik ze voor heb aangeschaft.

Prima en snel geregeld

Goede producten

overzichtelijk

Overzichtelijk ingedeeld qua onderhoudsmiddelen

Mijn bestelling laat erg lang op zich wachten.

Website en bestellen ging goed maar daarna niet. De levering duurt lang. Vanochtend een mail gestuurd om na te vragen maar ipv een antwoord, nu deze mail met vraag om beoordeling.

Snelle verzending, prima product

De veters waren snel in huis en zijn van uitstekende kwaliteit. Ze pasten bovendien door de brievenbus, dus ik hoefde er niet voor thuis te blijven. Helemaal prima zo.

correcte levering

Er was een tekort aan de door mij bestelde zooltjes, maar die zijn correct en snel nageleverd. Op de eerste bestelling stond met de hand genoteerd dat de rest zou worden nagezonden. Attent is dat. Prima gedaan.

tevreden

wat mij betreft : snel en efficient

Prima producten en verzending

Grote keuze, duidelijke omschrijving, acceptabele prijs en snelle levering.

Grote keuze, duidelijke omschrijving, acceptabele prijs en snelle levering.

Snel geleverd.

Schoenen zijn snel geleverd en volgens de bestelling.

Een redelijk goede ervaring.

Ik vindt de kleuren in de site moeilijk te beoordelen. Helaas kon ik geen naturel gekleurde spray verzorging voor suède schoenen vinden, en het alternatief wat ik besteld heb is absoluut niet naturel en kan niet worden gebruikt.

kwaliteit

veters bestelt snel geleverd met een goede kwaliteit-prijs verhouding

Excellent

Goed service en excellent kwaliteit

goede producten voor de schoenen

Goed product

Goed product en dito levering

Zeer vlotte eerste bestelling.

Overzichtelijke website. Ruim aanbod. Snelle levering. Producten zijn proper verpakt.

Mooie producten, goede prijzen uitstekende communicatie, snelle levering.

Ik heb niets op dit bedrijf aan te merken en zal het zeker aanbevelen.

Aangenaam

Fijn dat de zooltjes in iedere schoen passen en koude voeten verleden tijd zijn.

Heel slecht

Ik heb mij post helemaal niet opvangen ik krijg brief van post het ligt bij buren nummer 24 maar buurvrouw heeft niks opvangen

Tevreden met het product en de levering

De snow spikes passen goed.

Goede kwaliteit en snelle levering

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna