Prima webshop

Ben tevreden met mijn aankoop, goede prijs/ kwaliteitverhouding. Snelle levering.

Snel en correct

Snel en correct verzonden

Mooie veters

Stevige leren veters, snel thuis

Duidelijke site, goed voorraad overzicht

Snelle levering ondanks de corona

Snel correct en goedkoop

Uitstekende kwaliteit.

Snelle bezorging, ruime keuze en uitstekende kwaliteit.

Vriendelijk en snel service

Oke

Duidelijke website en makkelijk orderproces.

Makkelijk besteld en vrij snel geleverd

Ik had op vrijdag de veters besteld en ondanks de postnl vertraging mocht ik ze de donderdag erop ontvangen. Goede kwaliteit en ik kan eindelijk mijn schoenen weer aan :)

Goede producten en snel geleverd

Ik zocht kleurherstel en voedende tube met spons voor mijn leren laarzen. Deze gevonden op hen website, Bama voedende bruine crème werkt erg goed.

Houd zich aan de afspraken

Goede kleur, makkelijke website!

Snel en correct

Snelle en correcte levering. Product voldoet aan verwachtingen.

Kleur schoencrème niet goed

Dag! Ik heb een hele mooie leren tas gekregen in een oranje kleur. Ik ging op zoek naar een goede schoencrème bij ShoeSupply en kwam uit op de Famaco orange 381. Op de site lijkt deze kleur echt dieporanje; in het echt is het een wat vale bruinoranje kleur waar ik niet veel aan heb. Dus daar moet iets aan gebeuren; de kleur op de site correspondeert echt niet met de echte kleur. En nu moet ik de schoencrème weer in een doosje doen, naar de Primera brengen en retourneren. Dat vind ik gedoe en zonde van mijn tijd. Overigens waren de andere producten in deze bestelling wel in orde ;-) al moest ik een dag of vijf wachten op de bestelling. Groet van Pauline

Ruim aanbod, snelle levering

Shoe Supply heeft echt alles in huis als het om schoenen onderhoud gaat. Bovendien heb je het een paar dagen later al in huis. Ook de prijzen vallen mee. Aanrader dus.

goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Gewoon alles goed

Gewoon alles goed

perfecte zolen

Nu al 3 setjes besteld en werkt goed voor mij

Geweldige sloffen

Deze sloffen, zijn warm en makkelijk aan en uit te trekken en trekken geen vuil aan, ze bevallen uitstekend

Redelijk

Ik vind het bestellen en de info die je erover kreeg en dan nog dat je niet op de hoogte wordt gehouden wanneer je je bestelling krijgt. Op de site staat dat als je voor 20.00 besteld dat je het dan de volgende dag hebt als het op voorraad is. Mijn product was op voorraad maar kreeg het bijna 5 dagen na mijn bestel datum maar geen op de hoogte houden van mijn bestelling.

gewoon goed en snel

Snel gevonden wat ik nodig had, het grote voordeel van internet.

Fijne veters, snelle service

Snel

Ondanks de zeer slechte omstandigheden had ik mijn brievenbuspakje binnen 2 dagen binnen, zoals beloofd in email. Complimenten.

Ruim assortiment, snelle service, goede prijs

Veel types en maten beschikbaar. Scherpe prijzen, snel geleverd.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna