Prima zooltjes

Zooltjes zijn prima. Wel vrij smal, dus heb je hele brede voeten dan misschien minder geschikt. Levering duurde paar dagen, maar dat kwam misschien door de sneeuw

Bestelling was eerst niet compleet maar dit is snel en netjes opgelost!

Goede communicatie en levering.

Je wordt voldoende geïnformeerd omtrent voorraad en levering. Levering was compleet en voldeed aan de verwachting. Zal hier vaker bestellen.

Vlotte service

Mijn Bama verzorgende olie werd vlot geleverd (tegen een goed prijs)

Prima product

Graag bij aankoop leveringstijd aangeven.

Prima. Fijne website en snelle verzending!

Snelle verzending van mijn schoensmeer dus erg tevreden.

Snel!!

We hadden de bestelling snel in huis.. Met heerlijk warme voeten tot gevolg :)

Een volwaardige webshop gevonden waar ik in 1 stop alle onderhoudsmiddelen voor mijn schoenen kocht

gewoon goed en volgens belofte

gewoon goed en volgens afspraak

Goed te vinden producten en snel geleverd zonder gedi

Genoeg keus en duidelijk omschreven, producten voldeden aan de verwachting. Snel geleverd.

Te trage levering

4 dagen na dag van bestelling wachten op levering van 2 paar veters via postbode????

Prima !

Snel gevonden, makkelijk besteld en vlot geleverd !

Prima levering en een goede prijs

Snel

Fast shipping and delivery on the next day. Recommended this shop

helemaal goed

ondanks corona supersnel geleverd

Snelle service , goed artikel

Mooie kwaliteits artikelen. Goed beschreven waarvoor deze zolen geschikt zijn.

Precies de schoenen die ik wou

Positief. Er was alleen een eigenaardigheid met de maattabel. In mijn oude, versleten wandelschoenen was de maattabel goed zichtbaar. Europese maat: 39 en UK maat 6. Helaas was op de site deze tabel anders dan in mijn schoen stond. (Ik meen 39 was UK 6,5). Verder: bedankt voor de gratis wandelsokken ! Hele goede kwaliteit alhoewel een tikkeltje aan de grote kant.

Goede elastische veters, kleur lijkt niet op plaatje

Ik had metallic gouden en donkerbruine veters besteld en heb een wat fellere kleur bruin en okergeel gekregen. Kwaliteit en levering zijn wel prima

Helemaal goed

Snel geleverd, exact wat aangeboden werd.

Snel en goed geleverd

Schoenpoets en borstel besteld. Voldoen volledig aan mijn verwachting. Jammer dat ik verzendkosten moest betalen. Maar had even geen alternatief vanwege lockdown.

Valt tegen

De gel hakken die ik heb ontvangen schuiven alle kanten op in de schoenen. Ik ga proberen de oude die ik eerst had ergens te kopen.

Super Snel en correct geleverd.

Nette prijs en op tijd verstuurd

Producten zijn goed geprijst en goedkoper dan andere winkels. Verzendbevestiging snel ontvangen alleen zat er wel een aantal dagen tussen de afleverdatum.

Netjes en snel verstuurd

Mijn zooltjes zijn snel en netjes verstuurd. Top!

Ruime keus tegen alleszins redelijke prijzen en goede kwaliteit.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna