Beetje slecht.

Als er op de website staat "voor 20.00 uur besteld de volgende dag in huis ", mag je er vanuit gaan dat dat dan ook zo is. Maar heb wat besteld op vrijdagavond voor 20.00 uur en pas dinsdag ontvangen. Als je het niet kunt garanderen moet je het niet noemen.

Snelle levering en voldoende keuze

Heel goed gegaan!

Veel keus en snelle levering

Veel keus en goede informatie per product. Vlotte levering en als levering een keer wat langer duurt wordt je netjes op de hoogte gebracht.

Product goed en netjes verpakt. Duurde alleen lang voor het verstuurd was.

Prima; snel ondanks drukte door corona

Goed geleverd

Duidelijke site en goede prijzen

Het is een duidelijke site waar makkelijk op te zoeken is, met afbeeldingen en goede prijzen. Juiste informatie over voorraad en levering.

Stiekem wel duur voor inlegzolen. Maar hele ruime keuze

Ben er blij mee

Schoencrème besteld. Duurde iets langer omdat het niet op voorraad bleek te zijn. Maar prijs kwaliteit verhouding is goed en zal hier zeker nog een keer bestellen.

Gemakkelijk, overzichtelijk en snelle levering!

De website is overzichtelijk en was bestellen gemakkelijk. Zelfs in deze drukke tijd was de levering heel snel.

Alles zeer goed geregeld

Makkelijk te bestellen, snel geleverd

goede website, snelle levering

Website was duidelijk, product snel gevonden. levering volgens afspraak

Product zoals omschreven

prima kwaliteit producten, snelle levering.

Goede kwaliteit producten en een snelle levering, ik ben tevreden.

Goed produkt, snel geleverd

Duidelijke website, veel keuze en snelle levering.

Goede service en kwaliteitsvolle producten.

Goede service en kwaliteitsvolle producten.

Super goeie veters

Na lang zoeken op internet bij Shoe Supply precies de veters gevonden waar ik naar op zoek was. Lengte., kleur en kwaliteit uitstekend en ook nog eens razendsnel en keurig verpakt geleverd. Kortom; heel tevreden.

goeie kwaliteit netjes afgeleverd

mooie veters!

netjes geleverd

heb de bestelling die ik deed ook netjes binnen en ook de kleur was goed

Snelle levering en tevreden

Gebruiksvriendelijke website, snelle levering, tevreden over de bestelde artikelen.

Sterk assortiment, snelle en correcte levering.

Duidelijke site, ik had in het ruime assortiment snel gevonden wat ik zocht. De daaropvolgende levering ging ook snel. Prima adres voor schoen-accesoires.

Op tijd, geen gedoe !!

Grasweg 1 B