Snelle en goede service

De bestelling is van goede kwaliteit en een snelle levering

heel goed

snelle levering en shirt ziet er goed uit

Uitstekend en snel

De bestelling ging snel, alles was helder, de post deed er wat langer over, maar de envelop was er binnen een paar dagen. Aan ShoeSupply ligt het niet, om je snel te helpen! En de heilstrips zitten prima! Dus ik ben helemaal blij.

Super snelle correcte levering!!!

Deskundigen

Prima ervaring met bestelde en geleverde artikelen. Snel en goede prijs kwaliteit

Goede kwaliteit

Snelle levering van goede kwaliteit van producten.

Prima levering

Zelfs nadat het niet leverbaar was gaven ze me andere opties. Deze heb ik afgeslagen. De producten werden toch binnen afzienbare tijd geleveed

Past goed

In de brievenbus, binnen de tijd en wat ik verwacht had. Had gehoopt dat de zooltjes zouden plakken, maar past perfect in mijn schoenen en glijden niet.

Stevige schoenen

Goed kwaliteit

GOED PRODUCT

WAS IETS MIS GEGAAN BIJ VERZENDING NA CONTACT DIT DIRECT OPGELOST SUPER SERVICE

Mooie leren zooltjes, snelle service

Product OK, but 2 days delayed service

Delivered products were as expected. But I payed 5 extra euros for delivery service and I got the product 2 days later than expected. I understand that Post NL may be quite busy for propmt delivery, but please do not offer the possibility of shipping in 24 / 48 hours if not feasible.

Voorlopig nog geen oordeel

Heb mijn bestelling geplaatst, toen lieten ze mij na enkele dagen weten dat de levering enkele dagen later ging zijn dan gepland omdat het product niet voorradig was . Daarna kreeg ik een mail dat het product ging geleverd worden en dat normaal binnen de drie werkdagen alles ging geleverd zijn . Ondertussen zijn we 5 dagen verder en heb ik nog steeds niets ontvangen . Voorlopig wacht ik nog geduldig af

Verkeerde produkt geleverd

Zwart besteld, kleurloos geleverd. Ja ik weet dat ik dat weer kan terugsturen bla, bla, bla... Maar dat is weer veel gedoe.

Goede en snelle levering

1e keer een bestelling geplaatst. Goede ervaring!

Goede service, snelle levering

Keurig verpakt, snel geleverd dus overall een goede ervaring met de service.

Tot nu toe goed

Alle bestelde producten moeten nog gebruikt gaan worden, dus over de kwaliteit kunnen we nog niks zeggen. Jammer dat er geen veters zijn van 110 cm. Zo lang zijn namelijk alle veters van onze Adidas gympen.

Snel,prima service.

Zeer tevreden.

Snelle levering, ook in deze tijd. Verzendkosten nogal hoog!

Geen problemen

Kwaliteit en snelle levering

Mijn bestelling werd bevestigd en de levering werd aangekondigd en op tijd geleverd. Fijn

Goede kwaliteit!

Top product van goede kwaliteit.

Snel in huis en goedkoop

3STMPW010600353

Snel en goed geleverd

Was snel geleverd, en veters zijn sterk

Goede levering

Snelle levering. Kwaliteit producten zijn goed

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna