correct en snel geleverd

Heel goed en op tijd!

Alles op tijd,goed spul!

Prima service!

Had mijn product binnen enkele dagen in de brievenbus

Gewoon en goed geleverd

Prettige prijs en snelle levering

Zocht Kiwi schoensmeer ( geen pasta) en vond deze bij Shoesupply voor een heel redelijke prijs (zeker vergeleken met Bol.com en andere websites). Levering was snel met prima communicatie.

Veters oké, vond de verzending waardeloos

Ik heb prima veters ontvangen, voor zover je daar na een paar weken wat zinnigs over kunt zeggen. Voor de verzending speciaal gekozen voor verzending naar PostNL punt, extra kosten € 4,95 dit ivm de december drukte bij PostNL (o.a kerstkaarten die er 2 weken over doen) vervolgens krijg je voor dit geld gewoon een post enveloppe die dan daar in een brievenbus word gedropt met de consequentie dat een dag extra moet wachten. Ik vind het niet geheel logisch en niet in balans met de extra kosten.

vervoerder had het erg druk. artikelen daarom iets later zei hij.

Ik heb de gevraagde artikelen daags na uw vraag een beoordeling te geven in prima staat ontvangen. als extra zat er een schoenlepel bij.

Netjes en snel

Bestellen was makkelijk, bezorgen was snel en artikelen waren netjes verpakt

Snelle en nette service en prima product

Omdat ik altijd opzoek ben naar een bepaald merk heb ik gekozen voor ShoeSupply. Er kon niet direct worden geleverd daar het artikel voor een deel niet op voorraad was. Ik ben hier keurig over geïnformeerd. De levering kwam precies zoals aangegeven. Ik ben super tevreden en kom graag terug.

Goed product snel geleverd

Snelle en correcte service en verzending

Perfect.

Goede en snelle levering. Goede kwaliteit.

Gewoon goed.

snel geleverd. Juiste product. Goed en snel dus.

Snel bezorgd

Hier kon ik een product bestellen, dat vrijwel nergens te koop was! Kleur-emulsie voor suède schoenen, in de kleur okergeel. De kleur werd helemaal goed op de afbeelding weergegeven! De bestelling werd de volgende dag al geleverd. Gemakkelijk aan te brengen d.m.v. handig doseersponsje. Daarbij is de prijs ook nog eens gunstig.

Snelle levering en topproducten!

Heel tevreden.

Gewoon uitstekend

Had tijdens de lockdown nieuwe veters voor mikn wandelschoenen nodig. Binnen 24hr kon ik weer op stap

snel en goed geleverd

100 % tevreden

Tevreden over de artikelen. Levering heeft bijna een week geduurd door vertraging bij PostNL.

Ben op zich wel tevreden over de bestelde artikelen en ook over de website. Maar door de vertraging bij PostNL heeft het bijna een week geduurd voordat het ontvangen is. Ik zou zeker wel weer bij jullie bestellen.

Snelle levering en makkelijk te bestellen. Alleen jammer van de verzendkosten.

Super snelle levering en artikelen worden goed weergegeven op site!

Ik had een goede ervaring met bestellen bij Shoe Supply. De bestelde artikelen waren snel in huis en voldoen zeker aan onze verwachtingen!

Hardstikke tevreden met mijn nieuwe veters

Nette snelle levering van een kwalitatief goed product. Ik ben tevreden.

fijne thermo inlegzooltjes, zeer snel geleverd.

ik had erg koude voeten in mijn laarzen wat zeer snel was opgelost. Fijne thermozooltjes en snel bezorgd.

perfect

top service

Top webshop!

De levering van het artikel was sneller dan bij mijn vorige leverancier, voordeliger geprijsd en ook de communicatie was heel goed in orde. Ga zoor door!

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna