De communicatie was gelijk goed. Duidelijk aangegeven dat het bestelde niet op voorraad was en wanneer de nieuwe levering binnen komt.wij zijn van mening dat dit onmacht is ,in deze corona tijd.Dus wij wachten af ,en bij goedvinden bestellen wij weer.

Vlotte en goede afhandeling van onze bestelling.

Top !

Snelle leveringen, goede kwaliteit

Snel, gemakkelijk en simpel besteld. Vlot geleverd en product voldoet een verwachtingen.

Veel keus, snel besteld

Veel keuze, veel meer dan in een winkel. Eenvoudig te bestellen, acceptabele verzendkosten.

Duidelijk- correct- snel

Snelle verzending

Duidelijke website met eenvoudige betaling en snelle verzending

snel geleverd

veel keuze en snel geleverd. Alleen de verzendkosten nog wat aan de hoge kant ivm de bestelde producten.

Snel en duidelijk.

Vlot gelevers en goede kwaliteit

Ruim assortiment, makkelijk toegankelijke site. Snel geleverd

Overzichtelijk en veel aanbod

Overzichtelijk en veel aanbod

Goede snelle service

De zooltjes zijn beschreven zoals op de site. De bestelling kwam werd snel geleverd.

Goede zolen en snelle verzending.

??????

Snelle levering prima product

Prima product, uitgebreid assortiment

Goede service, snelle levering

Zie bovenstaande opmerking.

Snelle, goede sevice

S’avonds besteld, de volgende middag binnen. Snelle, goede service.

Vlot besteld, snel geleverd

Ik had hier al eerder veters besteld, de bijzondere maten, kleuren en materialen die je in de winkel niet kan kopen, in deze lockdown al helemaal niet, zijn bij deze firma makkelijk te vinden in een fijne webshop en ze worden snel met de brievenbuspost geleverd.

Kwaliteit en klantvriendelijk

Duidelijke website , snelle levering

Op zoek naar schoenverf stuitte ik op shoesupply.eu. De artikelen waren snel gevonden en besteld. En de bestelling was de volgende dag al binnen. Top dus.

snel en kwaliteit

Mijn bestelling van een set schoen veters is inderdaad niet veel. Toch wil ik laten weten , een snelle levering en een goede kwaliteit.

Gewoon goed

Ik heb iets besteld en kreeg het binnen… Zo simpel kan het zijn.

Prima veters

Veters zoals beschreven op de site. Volgende dag bezorgd.

Super goede service , snelle levering en goede kwaliteit! Aanrader.

Super goede, vlotte service. Ruime keus en prima kwaliteit. De sokken werden echt als cadeautjes ingepakt, en zijn van goede kwaliteit. Dus ik ben zeker een tevreden klant door jullie enorme aanbod! En zal nog vaker bestellen bij jullie.

Grasweg 1 B

1761LE Anna Paulowna