Beschermt goed

Wil niets anders meer

Dr Jetske leren kennen door een collega, sinds wil ik niets anders meer. Begonnen met de zonnecrème, daarna praktisch de hele lijn thuis. Mijn huid is nog nooit zo mooi geweest sinds ik de producten gebruik. Ik ben duidelijk een FAN!!!

Light weight fondation

Light weight fondation with a medium coverage and flawless satin finish. It blends very easy with a brush, it feels like a second skin. I have shade 30 in the summer and give me that warm sun-kissed glow and it compliments my warm undertone. It need to see how this shade will work in the winter months when my skin turns a few shades lighter. Definitely worth it if you have rosacea as if fragrance free and doesn't irritate at all my sensitive skin.

Zeer goed!

Ik gebruik het 5-stappenplan ongeveer 1,5 week en mijn huid is niet meer dof. Kan dus echt wel beamen dat de producten werken.

Ben net begonnen met moisturiser and toner, maar tot mijn grote aangename verrassing heb ik totaal geen irritatie van mijn ogen van deze producten in tegenover gestelde tientallen van andere merken wat ik geprobeerd heb!

Goede producten

Lief voor mijn huidk

Ik zie echt verschil na een tijd!

Ik gebruik nu de exfoliating crème en de vochtinbrengende crème en het verschil is zichtbaar. Ik krijg er complimenten over dat ik er zo goed uitzie. Mijn leeftijd is 67 en dat maakt een complimentje nog meer welkom. Dus heb ik mezelf ook nog getrakteerd op de foundation en de poeder om het effect optimaal te maken. Erg blij mee!

Eerste product

Ik ben tevreden

Top producten

Zijn zoon en dochter kunnen niet meer zonder de cleaner, toner en exfoilant

Zo een mooie huid

Ik gebruik de hele verzorgingslijn en de poeder. Het is aan de prijzige kant maar ik vind dat zeker de moeite waard. Je ziet en voelt echt dat je huid opknapt . Mijn huid heeft volgens mijn schoonheidsspecialiste een mooie glans en de huidconditie is heel goed. Ik blijf het zeker gebruiken.

Het beste dat ik ooit heb gekocht!

Het is werkelijk het beste wat ik ooit heb gekocht. Mijn elasticiteit, vochtgehalte en glans zijn volgens mijn huidspecialisten nog nooit zo goed geweest. Heb een tijdje iets anders gebruikt, maar ben gelukkig weer terug bij de crèmes van Dr Jetske Ultee. Ik raad het echt iedereen aan.

Zoals altijd... boven verwachting!

Zoveelste product waar mijn verwachtingen werden overtroffen!

Levering is altijd op tijd

Top producten

Mijn huid is er helemaal van opgeknapt.

Ik heb sinds kort de producten van jetske ultee in mijn routine gezet. Zelfs na al een paar dagen merk ik al verschil van mijn huid. Ik gebruik ook de make-up, dat maakt het zelfs helemaal af. Egaal en een stralende look. Ik ben verkocht van deze producten.

Bodylotion is niet meer weg te denken uit ochtendritueel

Bodylotion van Jetske is makkelijk smeerbaar en trekt snel in, resultaat is een heerlijk zachte huid

Sinds ik de productlijn van Jetske gebruik is mijn huid zichtbaar verbeterd. Ik gebruik ook de foundation en de poeder en het is heel natuurlijk.

Zeer snelle levering!

Mijn dochter is al een paar jaar heel enthousiast over de producten. Dit is de tweede keer dat ik haar een cadeaubon geef van Jetske Ultee. Op 28 augustus bestelde ik. en op 29 augustus werd hij bezorgd in een mooie verpakking. Op tijd voor haar verjaardag!

Zalige en makkelijke producten

De producten bevallen me prima. Door de duidelijke uitleg gebruik je ze ook echt. Je denkt soms s’avonds, oh nou heb ik geen zin. Maar echt sinds ik deze producten heb, sla ik nooit een dag over. De producten geven je een fijn gevoel.

Heel tevreden over de producten

Ik heb een gevoelige huid en deze producten zijn er heel geschikt voor. Wat ook een pluspunt is, als je vragen heb kun je contact opnemen en krijg je gelijk een antwoord

Super fijne producten

alle producten zijn fijn in gebruik snelle levering en alles goed verpakt met een persoonlijke kaartje erbij!!

Geweldige producten

Deze producten gebruik ik nu een paar jaar en ik wil nooit anders meer. Mijn huid is rustig en ziet er goed uit. Geen valse beloftes, maar juist producten die echt iets goeds doen voor je huid.

Blij!

Mooie producten van Dr. Jetske Ultee skincare. Gebruik deze al een aantal jaren en ben er écht héél blij mee, én me gezicht ook!

Duidelijke begeleiding bij een nieuwe routine

Met goede toelichting ben ik overgestapt naar een nieuwe verzorgjngsroutine met veilige producten. Mijn huid reageert er goed op en begint iets meer te stralen, terwijl ik echt niet meer de jongste ben.

Weer superblij met alle bestelde spullen

Sinds ik de de producten van dr Jetske gebruik is mijn huid er veel beter uit gaan zien en voelt heel goed aan. Vandaar weer een aantal spullen opnieuw besteld. Het is de combi die de producten zo fijn maakt...ik ben fan!

Kon Emmaplein 7

3016 AA Rotterdam