Prima geregeld

Alles volgens afspraak en werkt perfect.

Zeer goede oplossing voor ons bedrijf

wij kunnen op dit moment geen vast internet aanvragen, met deze oplossing hebben wij toch goed internet op kantoor. perfect.

Meedenkend en snelle actie

Redelijke tijdelijke oplossing

4G modem aangeschaft i.v.m. wifi behoefte bij nieuwbouw huis. Rekening houdend met gedoseerd wifi gebruik, dus niet te veel devices tegelijk, dan werkt het redelijk. Kortom, je bent er mee uit de brand, maar vind het ook wel een prijzige tijdelijke oplossing.

ideale oplossing

Voor mij een ideale tijdelijke oplossing in afwachting op een vaste lijn.

Simpel, snel internet.

Simpel, snel internet. Aanrader!

Zeer gemakkelijk en prima service.

Heb nu enkele keren gebruik gemaakt van Evenwifi. Ben zeer tevreden over zowel de snelle en gemakkelijke service, bestelling en het gebruik van internet.

Even WiFi kan ik iedereen aan raden

Goed, snel telefonisch contact, flexibel in verlenging. Heel fijn dat er een dergelijk bedrijf bestaat

Handig en snel op te zetten

De routers die ik gehuurd had stonden start klaar om gebruikt te worden. Ook was er geweldige service voor mijn last minute aanvraag. Al met al een hartstikke fijne ervaring die probleemloos is verlopen

Goede service en klant vriendelijk

Had Evenwifi gekocht blijkt toch maar tussen 15/24mb download te hebben. Contact gehad via mail, waar ook snel wordt op gereageerd. Naar een oplossing gezocht en er samen tot een oplossing gekomen. Bleek op verkeerde netwerk te zitten Oude simkaart weer retour en snel weer een nieuwe gekregen + direct ook nieuwe router 5G erbij gekocht. Nu draait alles tot heden naar dikke tevredenheid. Al met al een goede service en klantvriendelijkheid.

Super service, altijd werkend internet

Snel en makkelijk te installeren en bij vragen goed bereikbaar. Super tijdelijke oplossing!

Op de camping in Nederland waar geen wifi is. Met Even Wi-Fi, top verbinding en veel plezier gehad. Aanrader.

Top voor thuis

Zeer genoten

snel geleverd, snelle verbinding

Niet heel erg goedkoop maar prima product

Goed!

Werkte allemaal naar behoren. Konden ook makkelijk verlengen. Fijn klantcontact.

Buitengewoon sterk ontvangst en bedrijf

Ik woon op een chaletpark zonder kabel of glasvezel. Evenwifi heeft voor ons de perfecte oplossing voor internet. Supersnel en kinderspel om het aan te sluiten. Ik raad het iedereen aan die geen kabel of glasvezel heeft.

Snel geleverd, goede kwaliteit internet

De 4G-modem werd na een dag geleverd en werkte meteen prima. Het is wel een stuk prijziger dan een regulier internet-only abonnement via glasvezel, maar als je geen alternatief hebt is dit ideaal. In mijn geval in afwachting van een vaste internetaansluiting bij nieuwbouw. Ik gebruik het internet voor thuiswerken (VPN) en Netflix en de verbinding is uitstekend. Ik kreeg een tegoedbon voor deze review (ongeacht de inhoud van de review).

Alles werkt perfect

Wij gebruiken het Wifi-kastje in de bouwkeet, omdat wij daar geen WIFI-aansluiting hadden. Via andere providers was dit echt een groot probleem, maar voor Evenwifi.nl was dit geen enkel probleem. Zij hebben een wifi-kastje die niet via een wifi-aansluiting werkt, maar waarbij je wel gewoon supersnel en beveiligd internet hebt! Het is echt een ideale oplossing! Alles was snel geregeld en snel geleverd. Het is echt plug-and-play en je hebt direct snel en betrouwbaar internet. Als er meerdere mensen tegelijkertijd veel data verbruiken via Teams bijvoorbeeld, dan blijft het internet goed en stabiel! Ik zou het zeker aanraden.

Goed, snel en simpel

Voor een aantal dagen Wi-Fi nodig gehad voor een locatie waar de Wi-Fi het tijdelijk niet deed. Dit is echt een prima oplossing en zou ik aanbevelen. Het is niet gratis maar dan heb je wel wat goeds. Het werkt heel simpel, wat fijn is

Werkt perfect

Driekwart jaar geleden een 4G verbinding voor op het kantoor besteld. Dit werd snel geleverd en we hebben nooit problemen gehad met verbinding en/of snelheid hiervan. De eerste keer was de factuur nog niet helemaal zoals wij het hadden verwacht, maar dit was na kort mail contact snel opgelost.

Snelle levering, werkt naar behoren

Het is snel en stabiel

Tot nu toe goeie ervaringen met het 5G internet. Service van Even Wifi is ook goed en volgens verwachtingen

Top geregeld snel en stabiel internet

Bij de aanvraag goed advies snel geleverd en ondanks dat tijdelijk lang duurt bij ons nog erg tevreden

Vaker uit de brand geholpen door jullie. Zelfs ooit een spoedje en hebben ze vrijdag avond een extra simkaart buiten bewaard die ik in het weekend kom ophalen!

Frankrijk heel onzeker

Onderweg niet altijd even stabiel en met name in frankrijk op veel plaatsen geen bereik

Dillenburgstraat 2

5151 GL Drunen