Echt onbeperkt data

We hebben nu ongeveer een half jaar een abonnement bij Evenwifi. In het begin wel wat storing, maar dit bleek aan de zendmast van Tmobile te liggen. Na prima uitleg via de telefoon van evenwifi en na reparaties door Tmobile aan de zendmast, hebben we nooit meer problemen ervaren. Dit 5G abonnement is een prima oplossing, waar glasvezel niet ligt. Zeker in combinatie met een 5g buitenantenne. We halen nu snelheden van rond de 250 mb/s. Dit is nu ruim voldoende om te gamen op verschillende apparaten en tv te kijken op verschillende tv’s tegelijk. Het 5g netwerk staat nu nog in de kinderschoenen en zal alleen nog maar sneller worden. Kortom een zeer tevreden klant.

Voor mij ging de wereld open na aansluiting gelijk de beste internet.

Binnen 1 dag besteld en ontvangen, de stekker erin en uitstekende internet! Geweldig.

Prettig geholpen, snel geleverd en uitstekende kwaliteit verbinding

Perfecte oplossing voor de problemen veroorzaakt door de standaard internet providers

Prima signaalsterkte

Als tijdelijke oplossing voor als er nóg geen glasvezel voorhanden is. Ben zelfs aan het overwegen om helemaal geen glasvezel te nemen omdat evenwifi eigenlijk al voldoende is

Snelle levering, makkelijk terug te sturen en snel contact. Wel gaat er iets mis met het inloggen steeds en het invullen van je klantnummer

Fijn bedrijf

Het heeft mijn klanten al vaker uit de brand geholpen bij vaste internet problemen en denken met je mee.

Snelle oplossing plug & play

Huurders van ons bedrijf die wachten op een internet aansluiting hebben we snel kunnen helpen met een WIFI oplossing van Even Wi-Fi. Product snel in huis en snel werkend. Huurders tevreden.

Gebruiksvriendelijk product en goede klantenservice.

Alle te doorlopen stappen om een tijdelijk modem aan te vragen en te ontvangen zijn goed en duidelijk uitgelegd. De klantenservice was goed bereikbaar en snel handelend, op het moment dat we de modem een dag eerder en voor een langere periode wilden gebruiken.

Super stabiel internet en goed geregeld

Aangezien wij een nieuw huis gebouwd hebben en nog geen vaste internet aansluiting hebben moesten wij iets tijdelijks. Als tijdelijke oplossing maken wij nu gebruik van evenwifi.nl

Begin periode uitstekend ontvangst later minder

Eerste helft van de periode van 11 dagen hadden we goede internet ontvangst (unlimited data, router hebben we zelf) daarna was het magertjes.

Handig als internet nodig heb ..in mij geval kwa verhuize is het een goeie.

Makkelijke installatie en supersnel binnen!

Werkte perfect! Dit heeft ons echt gered met thuiswerken tijdens het overstappen van internetprovider.

Simple, fast, effective

Ordering and receiving super convenient as letterbox format router. Plug and play, less than 60 s to connection. Not the best but good data speed for work

Kreeg vooraf een goed advies en hebben daardoor het juiste product afgenomen.

Uitermate geschikt!

Ik tijdelijk internet nodig en dit was de perfecte oplossing, plug and play precies zo was het.

Simpel af te sluiten, goed geholpen ivm matige dekking in gebied toch met hulp van medewerker een goede provider gevonden. Vaklui!

Snelle levering en goede kwaliteit verbinding!

Door een rare situatie had ik snel wifi nodig in mijn huis en evenwifi heeft ervoor gezorgt dat er binnen een dag goede kwaliteit wifi aanwezig was!

Top Service!

Mijn eerste pakket met 5G modem kwam niet aan. Gebeld en er is direct een nieuwe opgestuurd. Die kwam wél de volgende dag netjes binnen en werkt helemaal zoals beloofd. Na een week alsnog het als eerste opgestuurde modem ontvangen en uiteraard netjes teruggestuurd. Ik wens dat elke leverancier zo zou werken!

Snel geregeld en binnen 2 minuten aangesloten

Vanwege een verhuizing en een switch van internetaanbieders is dit een mooie oplossing. Kosten zijn helder en na ontvangst heb je binnen een paar minuten internet.

Supersnel online en werkte super!

Supersnel online en werkte super!

In één woord geweldig.

OP ons chaletpark waren al enkele bewoners tevreden over Even-Wifi en dankzij hun positieve berichten hebben wij ook voor Even-Wifi gekozen en zijn zeer tevreden. Ik heb de router opgehaald en bij thuiskomst in het stopcontact gestoken en hoppa optimaal internet op de laptop, tv, telefoons en mijn desktop. Ik ervaar dat ik nog nooit zo'n hoge up en downloadsnelheid heb gehad. Ik kan, en doe dat ook, iedereen adviseren om in zee te gaan met Even-Wifi.

Beter dan verwacht

Ons nieuwe kantoor ligt enigszins in een buitengebied waardoor er geen standaard internet mogelijk is. Even wi-fi lost dit probleem volledig op. Wij hebben prima internet nu op kantoor.

Voor ons een redder in nood

Onze verhuisdatum was op het laatste moment veranderd, waardoor we wekenlang zonder internet zouden zitten. Geen enkele provider bied tijdelijk internet aan. Via Google bij Even WiFi terecht gekomen. Bestellen was eenvoudig, en duidelijk wat je krijgt voor welke prijs. Het pakketje werd snel geleverd, compact met retourlabel. We hadden problemen met activatie, maar naar een emailtje werd dit opgelost en hadden we verbinding. Bereik, snelheid, het was allemaal prima en meer dan voldoende om met twee mensen te kunnen thuiswerken. Alles weer ingepakt, retourlabel erop, en we hadden de borg netjes en snel ook weer terug.

Prima, 100% procent tevreden

Omdat we bij de nieuwbouw nog geen glasvezel hebben zijn we uitstekend geholpen door evenwifi.

Prima tijdelijk internet zolang we nog geen vaste aansluiting hebben.

Snelle levering en voor een 4g verbinding een redelijk tijdelijk alternatief voor de vaste verbinding.

Dillenburgstraat 2

5151 GL Drunen