snelle service en goede verbinding

Snelle service, zowel met opsturen als reacties op vragen. Goede verbinding en makkelijk te installeren en te verlengen.

Kwalitatief goed product en professionele ondersteuning.

Zeer tevreden over product maar ook zeker over de professionele support.

Handig, maar...

Zeer eenvoudig te installeren / op te starten De Wifi is redelijk traag Het bereik van het Wifi kastje is erg beperkt, enkele meters slechts Het ophogen van de data lukte pas na een extra email naar beheerder Toch vrij duur voor de geleverde kwaliteit

Super!!!

Heb bij onze overstap naar andere provider dit aangeboden gekregen van de breedbeeldwinkel ter overbrugging, niet nodig gehad , maar wat een geweldige service!!

Efficient

Klantgericht en efficient.

Geweldige service.

Wij als firma uit belgie, zijn super blij met deze producten. Nu werkzaam in nederland voor 2 maanden, en internet via mijn gsm is verschrikkelijk duur via mijn provider proximus. Ik hoorde van jullie via een collega uit nederland, gelijk besteld en ermee aan de slag.

Fantastisch bedrijf

Na bestelling van de data simkaart bleek mijn mifi router gelockt te zijn. Gelijk door Sean Vermeulen , een oplossing aangedragen om een nieuwe router te bestellen. gelijk besteld en de volgende dag geleverd . Helemaal oke Nieuwe router met data simkaart.

Pluspunten

Zeer correcte afspraken, toezeggingen en leveringen.

Pluspunten

Zeer snelle actie, 4g apparatuur kon 1 uur later configureert opgehaald worden. Dit ivm een storing op een glasvezel verbinding.

Pluspunten

Altijd bereid om iets voor jou te betekenen Ze doen nergens moeilijk over Gewoon een top bedrijf

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

WE hebben uw Wifi gebruikt in Cromvoirt ( buj Vught) Het bereik was echter niet best , ging maar net

Pluspunten

Keuring op tijd geleverd en wifi heeft uitstekend werk gedaan.

Pluspunten

Goede service. Goed contact. Niet moeilijk. Denken mee.

Pluspunten

Kreeg mijn simkaart niet goed geinstalleerd en mocht de apparatuur met simkaart opsturen. Alles prima werkend weer teruggestuurd gekregen.. Met dank!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Een geweldige service...

Zou niets weten.Ben supertevreden

Pluspunten

Snel geregeld, goede communicatie.

inloggegevens waren niet goed bijgewerkt, kon niet inloggen met mijn e-mail adres.

Pluspunten

De problemen die ik had zijn goed opgelost. Fijne tijdelijke oplossing als er geen WiFi verbinding in huis is.

Iets sneller contact via de mail Mogelijkheid tot bellen/whatsapp

Pluspunten

Goede communicatie. Wifi werkte uitstekend én simpel.

Betere opladers. En het pakketje hadden wij niet de andere dag in huis. Gelukkig nog net op tijd, dat wel. Een bijgesloten retourbon. Wij konden nl. de retourbon niet uitprinten. Is goed opgelost...maar dan moet je eerst wel mailen...overigens snel antwoord!

Pluspunten

Snel

Goedkoper maken

Pluspunten

Goede service Prima uitleg van het product Onderbreken hun lunch om klanten te helpen

Vindbaarheid op het terrein mag wellicht wat duidelijker

Dillenburgstraat 2

5151 GL Drunen