Pluspunten

Snel antwoord en adequaat, ik ben door meerdere medewerkers geholpen dus kan niet 1 naam opgeven want dan doe ik de anderen tekort.

Pluspunten

Snel geleverd, ruim voor aanvang huurperiode. Eenvoudig systeem, en werkt zeer goed (LTE router voor grote groep). Was echt een uitkomst voor een event op locatie waar geen wifi was. Ook retour sturen zeer simpel. Prijs vs kwaliteit is uitstekend.

Ik zou als aanvulling alleen kunnen noemen dat het fijn zou zijn om je tegoed in te kunnen zien, zodat je tijdig data kunt bijkopen. Nu kon ik niet achterhalen of/hoe dat mogelijk was.

Pluspunten

Bericht: tijdens mijn vakantie heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van de Mifiwinkel (Guido?). Vrijwel altijd krijg je tegenwoordig na afloop van zo'n contact een evaluatie formulier om aan te geven hoe dit contact bevallen is. Helaas dit keer niet, want ik had graag aan willen geven dat ik het een zeer aangenaam en nuttig gesprek vond. Belangeloos, vriendelijk, adequaat, kortom uitzonderlijk positief Nu ik terug ben van vakantie is me dat bijgebleven, en dat wou ik nog ff kwijt. vriendelijke groet, Dick

Pluspunten

Snel en goed produkt

Geen

jammer dat de hotspot pas na twee dagen kwam, in plaats van de volgende dag.

Pluspunten

Zeer snelle levering

Pluspunten

Heel erg duidelijke communicatie, kreeg altijd direct iemand aan de lijn! de persoon hielp mij ook altijd heel goed en kon mij binnen de 10minuten helpen!

Helemaal niets! zo door blijven gaan!

Pluspunten

Werkt goed, makkelijk te installeren en snel geholpen

Beetje onduidelijk wanneer/hoe laat de bestelling weer werd opgehaald

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed tijdelijk wifi!

Duur

Pluspunten

prettige medewerkers die probleem snel oplossen

bij huur van meerdere hotspots is het account niet te gebruiken. er is geen overzicht van de diverse hotspots, bijvoorbeeld als je een paar wel wilt verlengen en een paar andere niet, dan moet je een medewerker bellen.

Pluspunten

Duidelijke informatie op de site, snelle reactie, snelle levering, prima kwaliteit Wifi!

Pluspunten

Snelle levering, duidelijk communicatie, niet duur, simpel plug & play systeem.

Een overzicht hoeveel GB je al verbruikt hebt/hoeveel GB je nog over hebt.

Pluspunten

snelle service

een verbeterde handleiding, wat te doen bij storing??

Pluspunten

Topservice. Supersnelle levering en als je vragen hebt, direct een antwoord. Ook in de weekenden en avonden.

Pluspunten

Snel bereikbaar per telefoon, goede uitleg, denken mee als het net even anders moet als dat het "normaal" is. Ik moest vanaf mijn vakantieadres van alles regelen maar had geen mogelijkheid tot rechtstreeks iDeal. In samenspraak met Even Wi-Fi en hulp vanuit Nederland is het toch allemaal snel voor elkaar gekomen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed contact wordt goed geholpen

De adapter die bij de spullen zit is van zeer lage kwaliteit het is een buitenlandse stekker met een verloopje die rammelt aan alle kanten wat ik niet veilig vind heb deze met lijm en andere dingen vast gezet anders gebeuren er ongelukken

Pluspunten

Goede service en snel problemen opgelost

Geen

Pluspunten

Goede bereikbaarheid en communicatie. Service bij probleem ook super

Handig om retour label meteen mee te sturen. Is nl niet handig dat te moeten printen.

Pluspunten

Super snelle levering. Makkelijk retourzenden. Goeie prijs.

Oplaadkabels mogen van iets betere kwaliteit zijn aangezien deze het niet deden.

Pluspunten

Levering netjes en snel, ook de afhandeling snel en correct, ideaal!!

Pluspunten

Snel, werkt en goed bereikbaar

Betere track n tracé van retourzending

Pluspunten

Super goede dekking met verbinding. We zaten 14 dagen zonder internet door toedoen van nieuwe provider. Via Breedbandwinkel een MiFi apparaat gratis gekregen om de 14 dagen te overbruggen. Super! Harstikke bedankt.

Niks op aan of op te merken

Pluspunten

Allemaal prima verlopen!

Makkelijker maken om status dataverbruik op te zoeken. Dat kan beter!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, plug en play, gratis retourneren.

Wi-Fi valt af en toe weg.Met name op tv is niet alles goed te bekijken. Beeld staat regelmatig stil en is soms niet te herstarten.

Pluspunten

Snelle levering, snelle service, vragen worden supersnel beantwoord (via de telefoon maar ook via de chat)! Tot nu toe dik tevreden!

nope

Dillenburgstraat 2