Pluspunten

Snel en goede service

Niks toe te voegen

Pluspunten

Bestelling is heel handig en snel te regelen. Ook aanpassingen in de huur periode doorgeven ging heel soepel. Reageren snel op email correspondentie .

Het toegang tot de router verkrijgen met een Mac-book is lastig, dit verloopt niet automatisch en dit vereist extra service. Hierover moet ik telkens telefonisch contact opnemen. Als dit verbeterd zou kunnen worden zou dat erg fijn zijn.

Pluspunten

Even Wi-Fi heeft van alles geprobeerd maar helaas hadden we geen 3G/4G ontvangst. We hebben netjes ons geld terug gekregen.

Pluspunten

Professioneel, stipt, doet wat het belooft.

Oplader werkte niet goed soms en het bereik viel ook soms tegen. Bijvoorbeeld in de trein of anderszins onderweg, waarbij soms trage of geen verbinding voor kwam. Op locaties waar voldoende bereik was werkte alles naar behoren.

Pluspunten

Snel en betrouwbaar internet. Tijdens onze verhuizing wat dit de ideale oplossing.

Nvt

Pluspunten

Op tijd geleverd. Alles werkte gelijk

Pluspunten

Snelle levering na aanvraag van de even Wifi materialen. Het werkte perfect.

Pluspunten

Ondanks tegenvallende ervaringen met de adapters, heb ik wel een erg goede ervaringen met de helpdesk. Zelfs op zondagavond om 23.00 uur werd ik nog geholpen via de chat op de website, terwijl ik op zoek was naar het e-mailadres om ze te mailen. Ze zitten er bovenop als je een klacht/vraag hebt, dat is erg prettig!

wifi adapters zijn tot nu toe erg slecht, óf geen bereik, óf instabiel bereik, óf de adapter gaat gewoon uit na een x-aantal uren, ondanks dat hij aan stroom hangt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

We hadden de faciliteit nodig dus fijn dat het geleverd kan worden.

Ik weet niet wat er gebeurt, als het internet het (regelmatig) niet doet, maar het is wenselijk dergelijke ongemakken te minimaliseren. Ook duurt het herstarten van de dongel erg lang.

Pluspunten

de mifi werkte goed

het groene lampje veranderd in rood als hij even aanstond maar bij mij is rood uit en groen aan

Pluspunten

Geweldige manier om tijdelijk een Wifi probleem op te lossen.

Bij het eerste verbruik konden we dit ook zien, maar na een aantal dagen/weken konden we ons verbruik niet meer zien. Dus we hadden geen idee hoeveel we verbruikt hadden en hoeveel we nog over hadden. Dat was minder prettig.

Pluspunten

Super snellle reactie!

Pluspunten

ja goed

wie ben ik om te oordelen maar als je zo vraag zou ik zeggen gooi die prijzen wat veel omlaag ik weet zeker je krijgt mee klante.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De Mifi is perfect voor mensen die het spoed nodig hebben, maar moeten wel betere apparaten ingezet worden, ik heb er 1 die alleen binnen 2 meter werkt, personeel die 5 meter verder zit kan niet werken. wifi is wel goed maar moet ook wel afstand halen

Pluspunten

Goede communicatie. Levering volgens afspraak. Snelle afhandeling. Ook van retour geld na inleveren hardware.

Geen

Pluspunten

Werkt fantastisch en erg stabiel!

Pluspunten

Netjes en service gericht bedrijf!

Ga zo door

Pluspunten

Snel geleverd Behulpzaam bij telefonisch contact Technisch goed functioneel

Pluspunten

Snel afgeleverd, simpel concept.

Een meer divers pakket aan mogelijkheden, 1GB te weinig en 15GB te veel.

Online inzage in GB verbruik zou handig zijn.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik vind het niet goed dat je over je tegoed kan gaan. kwam nu voor een verassing te staan

Pluspunten

Prima oplossing voor als je tijdelijk internet nodig hebt. Telefonisch goed bereikbaar en medewerkers staan je graag en vriendelijk te woord.

Verbruik is niet makkelijk te achterhalen. Later kwam er een voor ons goedkoper alternatief. Jammer dat dit niet eerder in de verkoop was. Zou ons wel wat geld bespaard hebben.

Dillenburgstraat 2

5151 GL Drunen