3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

toegankelijkheid op het internet, gemakkelijk te reserveren, snelle levering van de MiFi, goede klantencommunicatie bij problemen.

Vooraf voldoende screenen waar er voldoende optimale 3G en 4G-dekking is. In mijn geval was de downloadsnelheid ruim ontoereikend om films te bekijken! Dit kan misschien beter in kaart worden gebracht ahv een kleurenkaart per regio met intensiteit bereik van de wifi. Voor gewoon mail- en browseractiviteiten was dit afdoende. Vreemd, maar toch interessant om te zien dat de MiFi van een bekende Russische provider Beeline komt en integraal in die verpakking en taal aan klanten in Nederland en België wordt geleverd, vooral als je zelf normaal in Moskou woont. Er kan misschien nog wat meer technische info over de MiFi zelf worden meegegeven, bv uitleg over de knoppen,...

Pluspunten

- reageert snel op emails - mifi lag netjes op afgesproken dag in de bus - retourzenden is erg makkelijk

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

je tegoed wordt snel aangevult

de bedragen kloppen niet met de afspraken,of wat er op internet staat

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Alles werd netjes geleverd en vragen werden keurig beantwoord.

Het apparaat werkte voor geen meter. De verbinding was zo slecht dat een whatsapp berichtje binnen halen (één zin tekst) ongeveer 45 minuten duurde. Internetten met een mobiele telefoon, laat staan laptop, ging helemaal niet. Ik moet daarbij aangeven dat EvenWif (destijds) werkte op het netwerk van T-Mobile. Dat wist ik vooraf niet, stond ook niet aangegeven. Ik ben echter woonachtig in een grensregio (Coevorden) en het mobiele netwerk van T-Mobile heeft daar heel slechte dekking. Maar het slechtst vond ik dat we geen volledige restitutie van het betaalde bedrag ontvingen. Slechts €45 van de €60 ontvingen we terug. Met een dergelijk slechte werking beschouwen we de dienst namelijk als niet geleverd en we hebben het apparaat maar 2 dagen aangehad en de werking was constant zeer slecht. Kortom: Het zou prima kunnen werking in een gebied met een goede T-Mobile dekking, maar in Coevorden werkt het niet. Volledig geld terug bij geen werking hoef je niet te verwachten.

Pluspunten

snel en betrouwbaar

misschien beetje duur

Pluspunten

Goeie en snelle service

Slecht bereikbaar

Pluspunten

Goed bereikbaar per mail of telefonische, vlot geholpen en goede service. Prima internet geen problemen gehad.

geen

Dillenburgstraat 2