Snel en makkelijk

Je hebt de volgende dag al je modem en het beëindigen werkt makkelijk en snel.

Werkt goed

Toppie!

Prima! :-)

Snel besteld en snel inhuis en sofar doet het wat er is beloofd. we gebruiken de sim(s) in Aviwest video apparatuur en het werkt prima. Wij als Yourside Broadcast Assistance Zijn Happy :-)

Super eenvoudig en snel internet

Online alles geregeld zonder problemen en de volgende dag in huis.

Ik had deze zomer een 4g sim gehuurd voor 6 weken campervakantie in Europa. Sim was prima op tijd geleverd. In het buitenland had ik in eerste instantie problemen met instellen van de APN, echter ik ben snel en vakundig geholpen. Verder goed internet gehad tijdens de reis.

Top Wifi voor bouwlocatie

Toegepast als tijdelijk wifi punt op een bouwput. Werkt prima!

Super makkelijk en snelle verbinding

Top oplossing, als je ter overbrugging wifi nodig hebt.

Voor het maandelijkse bedrag hier is het top.

Voor de plaza is het een ideale oplossing gewoon betaalbaar voor hier en toch werkt het goed. Glasvezel is veel duurder en even wi-fi werkt hier goed bij ons bedrijf.

Goede tijdelijke oplossing

Snel geregeld en prima product. Ivm verhuizing kon een vaste aansluiting niet snel genoeg geregeld worden. Met Even Wi-Fi was snel een goed-werkend alternatief gevonden. Naar volle tevredenheid dus.

Gemakkelijk en snel

Snel besteld en gemakkelijk geïnstalleerd. Internet is goed!

Snel beschikking over goed werkend internet

Voor een tijdelijke aansluiting een modem gehuurd waar 10 apparaten op aangesloten kunnen worden en tot nu werkt dit perfect!

Super service!

Kan het iedereen aanbevelen.

Topervaring

Even wifi maakte mijn rotervaring, waarbij ik thuis kwam en mijn ex het internet had meegenomen, iets minder vervelend. Ik had binnen 2 dagen het kaartje binnen met duidelijke instructies, een paar dagen voor het einde kwam een duidelijke mail over het retour. En ook de email respons ging onwijs snel. Ik ben zeer tevreden.

Wifi was uitstekend

Wifi was uitstekend en viel nooit weg. Was makkelijk aan te sluiten ook! Echt een aanrader

Goed product

Als er geen andere verbinding beschikbaar is, of tijdelijk als je internet niet werkt

Goede service en echt onbeperkt online!

Ik heb het abonnement via de telefoon aangevraagd. Vrijwel direct iemand aan de lijn die mij goed adviseerde. Was zo geregeld. Verder is de verbinding echt onbeperkt en het heeft ons in ieder geval een half jaar kunnen overbruggen op een plek waar geen vaste internet mogelijk was.

Geeft vaak rood aan dus geen internet

Heel vaak geen internet. Paar keer per dag moet ik de modem resetten om weer internet te ontvangen. We hadden gehoopt dat het beter zou zijn dan KPN dat is dus niet zo. Als we wel internet hebben dan is het wel sneller dan KPN. Het veel duurder dan internet maar we zijn er niet mee opgeschoten.

Ge-wel-dig.

Ideale dienst voor als je vaste provider het weer eens laat afweten en je hebt absoluut een meer dan fatsoenlijke internetverbinding nodig, al was het alleen maar om een echtscheiding af te wenden. Supersnelle levering van een 5G modem, pakketje past in de brievenbus en de huurperiode is flexibel te verlengen indien nodig. Echte aanrader.

Super service voor een goed product

Zeer efficiënte afhandeling na bestelling. Eenvoudig bereikbaar en gewoon een top product indien je even een noodverband moet aanleggen om van wifi te kunnen genieten. Niet heel erg snel, maar genoeg om de dagelijkse handelingen te verrichten

prima product, prima service

prima product, prima service

Snelle levering, makkelijke installatie, werkt goed

Wij kregen de 4g router de volgende dag. In het stopcontact doen en we hadden werkende betrouwbare wifi. Kosten waren vooraf duidelijk en transparant. Ook gemakkelijk om weer terug te sturen. Geen poespas, gewoon goede service. Over klantcontact kan ik niks zeggen, ik heb ze niet gesproken verder (was niet nodig).

Even Wi-Fi zeer stabiel internet

Snel, goed en eerlijk advies over Even Wi-Fi gekregen. Daarna na een dag de levering van router en geplaatste sim. Zeer eenvoudig te plaatsen en... zeer goed stabiel internet in het buitengebied.

Zeer goede, stabiele verbinding voor een fors maandbedrag

Eenvoudig te instaleren en een zeer stabiele verbinding. Vraag mezelf af waar het toch vrij forse maandbedrag vandaan komt bij aanschaf van apparatuur.

Goed geholpen, snel telefonisch contact. Heldere afspraken gemaakt.

Goede service!

Het werkt goed, proces wijst zich vanzelf en een snelle en behulpzame klantenservice

Dillenburgstraat 2

5151 GL Drunen