Goede service en erg handig voor tijdelijke oplossing

Zeer goede ervaring gehad met even wifi. Wij hadden tijdelijk een oplossing nodig voor internet. Wanneer de periode verlengt moest worden, kon dat vrij eenvoudig. Aanrader!

Gewoon goed.

Snelle service, goed bereikbaar.

Snel geleverd en goede snelheid

Wij hadden snel internet nodig op een locatie. Even Wi-Fi heeft dit uitstekend voor ons voor elkaar gemaakt.

Prima tijdelijke oplossing.

Wij zaten in ons nieuw opgeleverde huis tijdelijk zonder internet. Dit was voor een aantal weken een prima vervangende oplossing. Wij waren er heel blij mee.

Een grote poppenkast

Communicatie: doen ze of niet of is zéér onder de maat. Levering: met flinke vertraging en vervolgens nog defecte apparatuur ook. Oplossingen: daar moet je om zeuren maar je kan overwegend de ***** krijgen van ze... Nooit meer.

Storingsvrije Wi-Fi op de camping!

Even Wi-Fi is voor ons een geweldige oplossing voor op de camping. Internetten gaat net zo soepel als thuis.

goed en snel internet

volgende dag al in huis en meteen werkend internet

Werk als verwacht - en perfect, voorgeconfigureerd geleverd.

Maakt de belofte waar; volgende dag geleverd; enkel stekker in het stopcontact voor 220v -doet het direct en met meer dan voldoende bandbreedte. 5G connectie uiterst instabiel - valt 90% van de tijd terug naar 4G. Na bevriezen op 4G is de connectie rock en rock solid; met uitstekende snelheid/etc. Latency varieert op het eerste radio segment/4G varieert nogal - 50-60 mSeconde gemiddeld/mediaan met een SD van ruim 70 / 95 percentiel boven 180 mSeconde.

Hele snelle wifi

Hele snelle verbinding en ook nog eens super snel geleverd. Ook de helpdesk is prima.

Prima geregeld

Werkt prima. Heb enkel wel eens wat problemen gehad dat spoedpost te lang op zich liet wachten.

Prima service. Afstemming is goed en makkelijk.

Ik gebruik evenwifi bij mijn vakantiehuisje. Alleen in de maanden dat ik daar ben.

Uitkomst voor op de camping

Zonder problemen kunnen genieten van Netflix en Videoland.

Eenvoudig

Makkelijk besteld, geleverd, in gebruik en teruggestuurd. Werkt goed

Best home internet for rural areas

We cannot get cable, fiber, or fast KPN internet at our home in the countryside. evenwifi has been rocksolid for more than a year for our family of 4+ heavy internet users. Netflix, Disney+, etc all run solid.

Snelle levering en het goede WiFi

Zoals toegezegd een snelle levering en eenvoudig in gebruik.

Snelle reactie van klantenservice ook bij retourneren.

Erg fijn bedrijf

Ik ben zeer goed geholpen toen ik een tijdje zonder vast internet zat.

goede service, makkelijk in gebruik

Snel en prima geholpen!

Voor een klant die nog wacht op een kabel aansluiting voor vast internet zocht ik een snelle, tijdelijke oplossing. Ben prima en snel geholpen!

niet gelukt

de modem stond nog ingesteld op de vorige gebruiker en daarom kan de modem pas een dag later in gebruik genomen worden. Als dat in orde is zou ik het zeker aanbevelen Jachthaven van Wijk.nl, Woubrugge

Helaas geen ervaring met de tijdelijke WiFi

De dag dat het tijdelijk abonnement zou eindigen kwam de modem pas binnen. Tussendoor nog vele telefoontjes gepleegd. Eerste instantie na betaling was men vergeten de bestelling door te zetten en vervolgens heeft het nog 7 dagen geduurd voordat de modem geleverd werd. Wij hebben niet van een tijdelijke wifi kunnen genieten en dat was een flinke domper tijdens de verhuizing. Heel erg jammer!

In 1 woord Perfect!

Echt een mooi systeem wat in mijn geval prima werkt! Zeker een aanbeveling!

nooit meer slecht internet

Ook op vakantie willen we graag allemaal goed internet. En na de laatste vakantie met een krakkemikkig Wifi waren we er klaar mee. Internet is gewoon onmisbaar. Met de oplossing van Evenwifi hadden we de eerstvolgende vakantie perfect Wifi voor iedereen.

Gemakkelijk en het werkt

Als je even zonder zit is Even WIFI een prima oplossing. Fijn dat dit kan.

Prima levertijd, verwarrende factuur

Service werkte goed, helemaal tevreden mee. Wel gek dat ik een reminder kreeg van een openstaande betaling terwijl ik zelf had betaald en mijn borg nog terug moest krijgen. Dit was wel weer goed opgelost nadat ik een belletje pleegde.

Dillenburgstraat 2

5151 GL Drunen