Great back up option!

I used EvenWifi’s 4g router and service for 2 months a cable issue broke my Ziggo connection. It was a lifesaver! It supported 2 people working from home and worked well with streaming services (Netflix, etc). Connectivity was about 75 mbps down and 10 up - better than what I would have gotten with ADSL in my area. Even if it’s slower that a cable or fiber package it can work well when neither are available.

Handig maar traag

Super snelle service alleen is het internet wat zwak

Super tevreden 5 sterren

Gezien omstandigheden kon ik geen vast internet krijgen op mijn huidige adres. Even wifi is het alternatief! Ik werk veel thuis en moet kunnen vertrouwen op een goede verbinding 24/7.. evenwifi werkt perfect!

Doet wat 't moet doen plus goede service

5G kastje besteld en het was in een dag binnen. Kastje aangesloten en 't werkte meteen en nog steeds goed. Een keer wat downtime gehad en daarover gebeld, meteen uitstekend te woord gestaan en het probleem samen opgelost. Kortom: een aanrader

Goed advies, prettig telefoongesprek en een super verbinding ter plaatse

uitstekend! Goede kennis over wat mogelijk is.

Ik had een sim kaart van T-Mobile, zelf bedacht en bezorgd voor mijn vakantie huis. Werkte alleen sporadisch. Nadat met evenwifi gesproken had heb ik een modem en simkaart van vodafone gehuurd voor de omgeving waar ik zat. Ze konden bepalen dat deze het beste zou werken. Hierdoor kon ik met mijn bedrijf in Amerika zonder problemen over de internet in verbinding blijven. Bedankt voor de service!

Goeie service, snelle levering

Prima dienstverlening, voor als je even omhoog zit en snel over internet met beschikken. Super makkelijke installatie. Enige nadeel van de dienstverlening vind ik, dat je nooit een factuur krijgt. Daar moet je iedere keer om vragen en dat zou toch een stuk makkelijker moeten kunnen.

Geheel volgens afspraak

Goed internet, snelle levering, makkelijk verlengen. Enige minpuntje is dat als je het toch minder lang nodig hebt dan je eerst dacht je geen geld terug krijgt voor de dagen dat je het niet hebt gebruikt.

Prima oplossing

EvenWifi is tot nu toe ingezet bij bedrijven die in afwachting zijn van een aansluiting. Product werkt goed, alleen verlengen en facturatie zou verbeterd kunnen worden voor de zakelijk markt.

Prima oplossing voor mobiel internet, groot verbruik.

Goede service bij in gebruik name SIM kaart icm bestaande router

Super top!!!

EvenWifi aangeschaft, na 2 maanden bleek een ander abonnement toch beter bij mij te passen, geen probleem kosteloos omgezet binnen 1 werkdag! Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen! Het aangeboden onbeperkt internet is ook echt onbeperkt zonder Sms'jes dat er weer een gig bij moet! Echt super!!

Fijn product en topservice

Nette oplossing van een probleem met abonnement. Geen gedoe gewoon top opgelost, waarvoor dank. Zou het zo weer aanschaffen

gerichte service en deskundigheid

een zeer behulpzame en daadkrachtige klantbeleving. de volgende dag (na bestellen) had ik de spullen in huis en toen bleek dat het onvoldoende werkte op mijn nieuwe adres werd direct een ander apparaat gestuurd. dat is service

Perfecte mobiele internet oplossing

Ik heb 2 wisselende werkplekken waar ik werk en tv kijk. Met deze oplossing heb ik totaal geen problemen met werken (webdevelopment) en tv kijken.

Simkaart in Frankrijk, alles werkte top

Top geen downtijd

Heel fijn om overal mee te kunnen werken. Klein kantoor van 6 maakt hier makkelijk gebruik van.

stabiele oplossing voor locaties zonder draad netwerk

Ik ben positief over de 4G oplossing op de locatie zonder bedraad netwerk. Wel moet ik bekennen dat het draadloze netwerk minder snel is dan een bedraad systeem, maar het heeft ons prima geholpen.

Werkt vaker niet dan wel

Kreeg van EvenWifi in opdracht van KPN een tijdelijke wifi hotspot om te gebruiken totdat mijn glasvezel aangelegd was. Verzending is snel, maar het functioneert bijna niet; internet stopt vaak met werken en is bovendien super traag. Werkt zeer onprettig als je internet nodig hebt om te werken, in zo'n situatie kun je er beter voor kiezen om een tijdelijke SIM met oneindig data te gebruiken als hotspot

Super abonnement

Doen wat ze beloven. Waar voor je geld.

Prima, en zeer klantgericht en vriendelijk

Goed geholpen, telefonisch prettige gesprekken. Goede en duidelijke informatie gekregen. Ga zo door

Very good experience with the rental

Ordered the unlimited SIM per day for my trip in The Netherlands. It worked very well, order process was simple and internet access was immediate. I recommend 100%.

Top service!

Ik woon in een buitengebied en heb al jaren slecht internet. Nu kwam ik deze oplossing tegen en het werkt perfect! Het was binnen 1 dag geleverd en ik kon direct internetten.

Fijn bedrijf

Heeft goed gewerkt!

Snelle levering met PostNL. Makkelijk geïnstalleerd.

Geweldig gewoon plug en play

Had binnen 1 dag mijn router binnen en werkte meteen 5min opstarten en had meteen wifi

Dillenburgstraat 2

5151 GL Drunen