Vriendelijk, deskundig, goede prijs/kwaliteit verhouding, flexibel, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik zeg doen als je tijdelijk wifi nodig hebt. Ook als er per ongeluk meer data gebruikt wordt zonder dat je dat zelf in de gaten hebt wordt je hiervan op de hoogte gebracht zodat er geen problemen ontstaan met de provider.

Uitermate goede service, absoluut aan te bevelen, TOP bedrijf

Goede helpdesk, prima ondersteuning, grote mate van deskundigheid en zeer grote klantvriendelijkheid. Totaal niets maar dan ook helemaal niets op aan te merken!!!

Uitkomst tijdens ons bedrijfsuitje

Werkte perfect op onze afgelegen locatie waar geen WiFi was

Goede service!

Goed, snel geleverd en echt onbeperkt internet

Gebruikt tijdens kampeervakantie op camping zonder wifi om o.a. internet tv te kijken. Heel erg tevreden!!!

Heel prettig, simpel, en soepel.

Deze mensen leveren precies wat ze beloven, denken met je mee en reageren snel en soepel.

Korte, duidelijke, snelle provider, eerlijke en betrouwbare verbinding

Wij hebben zelf een Huawei H122-373 router/modem, nog geen èchte 5G (zit er wel aan te komen). Daar kon een SIM via evenwifi in, en de snelheid en ervaringen zijn hier in huis subliem te noemen. We letten niet op data-verbruik, en zijn nog nooit over evt. grenzen heen gekomen, zelfs nog nauwelijks in de buurt ervan, begreep ik. https://www.speedtest.net/result/11750622763.png Ping-pong is nog steeds ietsje minder snel dan wat we op ons vorige adres met coax hadden (~12ms versus ~7ms), maar benadert het wel al. Ik denk dat het niet lang meer duurt eer de draadloze 5G uplink de bekabelde aansluitingen evenaart of zelfs inhaalt. Het abonnement wat wij bij EvenWifi hebben is niet goedkoop, maar gezien de niet merkbare limiet is het nog steeds een koopje vergeleken met bijv StarLink. Voor onze locatie is dit by far het beste wat er te krijgen is. Kabel of Fiber willen ze hier niet leggen namelijk.

teleurstellend

redelijk hoge kosten plus betaling modem, wordt verkocht als onbeperkt internet, specifiek nagevraagd of dat het ook echt is. Ja dat was zo. BIj de eerste keer dat er een download gedaan is van 80 gb (lees een game) een waarschuwing te pakken van te veel gebruik?? Niks onbeperkt dus. Als bedrijf daardoor te onzeker. Intussen overgestapt op een concurent, beter internet, inclusief tv abonnement voor minder geld.

Goede keuze voor in lastig gebied

Ik woon buiten het centrum waar internet niet gemakkelijk af te sluiten valt. Wel is de mobiele bereikbaarheid hier goed dus dit is een prima optie voor een snelle verbinding. Verbinding is ook stabiel en zakt alleen wat in bij de drukke uren van de dag. Prima tevreden mee!

Evenwifi weten waarover ze het hebben!

zonder zorgen Video streamen op locatie , de abonnementen hebben en goede upload snelheid en goede databundels. bij de providers zelf vaak begrenst op dataverbruik per dag en trage upload. iet wat je niet kan gebruiken bij klanten op locatie. Disbergen TV / Focus@Streaming

Probleemloos

Werkt probleemloos en snel, dat kunnen we wel zeggen nu we het precies een jaar gebruiken. Enige nadeel is het regelmatige wisselen van IP-adres vanwege het authentiseren. Het IP-adres wordt bij een aantal van onze klanten dan niet meer herkent.

Eerlijk, betrouwbaar en echt onbeperkt.

Wij van 24/7 toezicht B.V. zijn al geruime tijd een tevreden klant van EvenWifi, EvenWifi heeft het ons gemakkelijk gemaakt onze netwerken 100% mobile dus zonder vaste verbinding met het netwerk te benaderen en de beelden te streamen. Ik raad EvenWifi aan iedereen aan die opzoek is naar een betrouwbare leverancier. 24/7 toezicht B.V. Toezicht op uw leegstaand vastgoed incl. een 100% succesgarantie ongeacht de klus.

betrouwbaar product, goede communicatie en snelle service

Een abonnement is niet goedkoop maar je hebt dan wel iets waar je van op aan kunt. Geen irritante limieten of andere vervelende grappen maar snel en (vrijwel) onbeperkt internet! Wanneer er problemen zijn en die zijn er af en toe want niets is volmaakt, wordt er onmiddelijk werk van gemaakt: even bellen (zonder lange wachttijden) en het wordt geregeld.

Prima noodoplossing als vaste voorzieningen er nog niet zijn.

Over het algemeen heel tevreden, alhoewel de bereikbaarheid niet altijd even goed is, omdat ontvanger binnen staat.

Beste oplossing voor 4G/5G

Ik gebruik een 5G-verbinding van EvenWifi als primair internet voor werk en prive, omdat er op mijn adres verder enkel ADSL beschikbaar is. EvenWifi is bereikbaar, er is altijd snel persoonlijk contact, of het nu om sales of technische ondersteuning gaat. De prijs is wat hoger in vergelijking met kabel of glasvezel, maar als je mobiel internet nodig hebt om wat voor reden dan ook dan ben je bij hen aan het goede adres.

Zeer betrouwbare 4G partner

Zeer betrouwbare en meedenkende 4G partner, goede prijs kwaliteit verhouding en uitstekende service.

Top bedrijf!

Komen hun afspraken altijd na

Good service, but even the 5G is not as fast as promised.

I have had a pretty good stable experience with the 5G SIM option with the modem. The assistance is always very helpful and friendly, but overall for the costs it is not extremely satisfying the speed of the internet. Especially considering it is 5G and it goes as fast as a good 4G connection. A huge plus point though is the unlimited data which is finally a real unlimited. Thank you.

Hoge snelheid, geen bundellimitatiegedoe, voor een faire prijs

Prima service, heb nergens over te klagen. Vriendelijke mensen aan de telefoon en de service zelf is erg fijn

Alleen goede ervaringen

Alleen als je geen andere optie heb

Matig snelheid , best onstabiel . Ik was hierover geïnformeerd maar heb toch iets meer verwacht voor zulke prijs . Ik weet zeker dat ik mijn contract niet gaat verlengen. Het is goed als je echt maar echt geen andere optie heb .

Van af het moment van aansluiten nooit problemen gehad. Werkt altijd welk moment van de dag of nacht dan ook.

Prima producten!

Na wat strubbelingen aan de administratieve kant hebben we een goed gesprek kunnen voeren en vervolgens zorgeloos kunnen genieten van een goed product. Even WiFi bewijst hiermee problemen op te lossen en kwaliteit te willen leveren

Ik ben er goed tevreden mee

Ik ervaar het als zeer goed

Dillenburgstraat 2

5151 GL Drunen