Snel geleverd en direct goed internet.

Omdat we tijdelijk op een stukje bouwgrond wonen tot de bouw van het nieuwe huis klaar is, is internet van Even WiFi de enige serieuze optie voor internet. Onbeperkt en voor een goede prijs. Helaas is het bereik hier niet super, maar desondanks prima internet.

Redelijk goed

Wij maken op Ibiza hiervan gebruik en werkt meestal naar behoren

Super tevreden

Fijn en snel wifi

Prima alternatief

Thuiswerken en thuisonderwijs en geen glasvezel of koper. Toen we begin dit jaar in onze zelfbouw woning trokken was dit er nog niet (nog steeds niet trouwens). Dank zij de stabiele en onbeperkte verbinding konden we toch gewoon doorwerken en doorleren.

probleemloos

hele goede WIFI verbinding voor ons bedrijf. Goede snelheid en ik kan me een storing niet herinneren

Betrouwbaar Internet in buitengebied

Ik woon in het buitengebied en om daar fatsoenlijk en snel internet te krijgen is Evenwifi voor mij op dit moment de beste oplossing. Bekabelde traject zorgen voor hele trage verbindingen. 'S-avonds tijdens het kijken naar Netfljx of televisiezenders zijn er wel veel haperingen.

Goede verbinding. Werkt.

Administratie in het begin niet vlekkeloos. Dat is na 1e maand ongeregeld. Verder geen aandachtspunten. Dienstverlening verder gewoon goed.

Op deze plek wisselende kwaliteit

Meestal voldoende snelheid. Kwaliteit ok

Doen wat ze beloven

Mijn internet in het buitengebied is super! In het begin wel wat last van een slechte verbinding gehad, maar toen is mij kosteloos een nieuwe modem toegestuurd waarmee ik een veel beter bereik had. Goeie helpdesk.

goed en simpel produkt

Mijn ervaring is prima echter in de avond met streamen vaak haperingen.

Het enige alternatief voor kabelinternet

Geen enkele andere 4g provider biedt datapakketen van deze grote aan.

Snel internet en een stabiele wifi

Sinds vijf maanden hebben wij een wifi abonnement via EvenWifi. In verband met de zeer beperkte vaste internetaansluiting aan huis vertrouwen we nu volledig op deze router. Het streamen van televisie, het afspelen van muziek over het Sonos systeem (gekoppeld over WiFi is géén probleem. Alleen bij grote evenementen/gebeurtenissen zoals EK voetbal etc. kan het gebeuren dat het netwerk beperkingen heeft en de televisie gaat bufferen. Dit is vermoedelijk de zendmast hier in regio Amsterdam die overbelast raakt en niet de soft/hardware van EvenWifi.

Goede service en kwaliteit

Werkt prima. Router makkelijk te verplaatsen en werkt daarna snel. Bereik niet in heel het huis, maar grotendeels wel

Zeer betrouwbare backup oplossing

Snel simpel en gemakkelijk maar vooral geeft het veel rust dat ik altijd een internet verbinding heb om op terug te vallen. Verder wordt deze ook gebruikt voor tijdelijke gasten die ons bezoeken en die ik niet op mijn thuisnetwerk wil hebben. Snel bestellen en nog sneller te installeren. Ik ben er heel blij mee !

Geweldig!!

Even Wi-fi is een voorbeeld voor ieder. Zo bent je altijd online en kijken ze niet wat je gebruikt per dag. Heb je een maand waarin je meer GB. nodig heb zullen ze niet gelijk reageren van je gebruikt is teveel, zij laten je gewoon online. Dus mensen.... Al met Al... Neem gewoon Even Wi-fi... Beter nog.. Altijd Wi-Fi.. Mensen bedankt voor deze services...

Aanrader voor als er geen bekabeld alternatief is!

Onze woning ligt buiten bereik van glasvezel, coax of ander snel bekabeld internet. In een gezin met 3 opgroeiende kinderen werd dit best een kritiek punt... Wij hebben nu bijna een jaar 4G-internet via Even Wi-Fi en met flink netflix, youtube, online gaming en thuis werken / onderwijs hebben wij zelden tot nooit problemen gehad. Downstream data is iets aan de krappe kant (HD-films op groot scherm komen niet altijd helemaal uit de verf) en de prijs is ook niet "budget", maar ik kan mij geen storingen of anderszins beperkingen qua gebruik herinneren! Zeer tevreden gebruiker!

Prima service vanaf het begin

Direct gebruik kunnen maken na ontvangst. We hebben een prima internetverbinding op de camping zo.

Het heeft thuiswerken mogelijk gemaakt

Als tussenmaatregel was dit de mogelijkheid om thuis te werken

Deskundige uitleg als je ze belt. Sneller internet dan via de kabel op onze locatie.

Geweldig alternatief voor Internet!

Wij wonen een aantal maanden per jaar op een vakantiepark in een vakantiewoning, waar het internet slecht is. Door een abonnement op evenwifi kunnen we inschakelen en uitzetten wanneer we willen en het werkt perfect! Mensen zijn heel vriendelijk, flexibel en meedenkend, echt een aanrader!! Als je het even niet wilt gebruiken een maand of meer dan hoef je ook niet te betalen voor het abonnement :-)

Fijn

Super, wij wonen in een buitengebied waardoor bijv kpn weinig oplossingen bied. Dit werkt top… soms valt het even weg maar is te verwaarlozen

Van dit bedrijf kunnen nog veel providers iets leren, heb je een probleem of vraag mail ze en vaak binnen het uur een duidelijk antwoord.

Uitkomst

Omdat ik afgelegen woon op een plek zonder vast internetaansluiting, heb ik een abonnement bij EvenWifi. Ik heb nog geen enkele storing ervaren sinds dit abonnement. Dat loopt op dit moment ongeveer 1 jaar

top internet op ons varend woonschip overal in Nederland

Tot nu toe geen enkel probleem ondervonden met Evenwifi op ons varend woonschip. Zowel installatie als gebruik zijn probleemloos verlopen. Aanrader!

Perfecte oplossing voor plaatsen waar geen glasvezel beschikbaar is

Perfecte oplossing. Voldoende snelheid.

Dillenburgstraat 2

5151 GL Drunen