De beste alternatief op de Markt!

Internet werk prima thuis, in best groot huis heb ik overal WiFi. Ook prima om thuis ermee te werken. Een super alternatief als ADSL verbinding niet mogelijk is op een adres net als in mijn geval. Ik gebruik het al ruim paar manden en moet eerlijk zeggen dat ik best tevreden hierover ben.

Eenvoudig en overal bereik.

Perfect 4G internet. Tot op heden nooit geen problemen mee gehad. Simpel te installeren en stabiel internet

Stabiel internet, werkt out of the box

Snelle installatie en werkt vrijwel direct out of the box. Goede verbinding met degelijke snelheden. Haal in een buitengebied +/- 70 mbit down en 20 mbit up.

Perfecte diensten, werk zoals het hoooort

Plug and play forget.

Helemaal goed

Prima service, goede verbinding, super eenvoudig in gebruik.

uitstekende wifi

Met EVENWIFI, een buitenantenne en goede bekabeling in ons nieuwe huis hebben we nooit meer last van ouders of kinderen die klagen dat de wifi het niet doet........... heerlijk!

De beste 4G oplossing in Nederland

Zoek je als bedrijf een degelijk 4G data-abonnement, dan biedt EvenWifi deze. Snel, onbeperkt en daarnaast uitmuntende service.

Werkt altijd overal!

Op de camping werkt de verbinding al jaren prima. Op kantoor in Rotterdam werkt de 5G prima! heb nu 2 abonnementen en ben super tevreden.

Werkt prima

Betrouwbare verbinding, doet wat het moet doen

geweldig!

handige/goede producten en fijne service

Werkt meteen had een router gehuurd en met 1 stekker in het stopcontact werkte alles meteen perfect

Prima werkend systeem

Het product werkt prima als alternatief voor internet via kabel of glasvezel. Het enige nadeel is , dat als je buren hebt die ook door omstandigheden een 4G wifirouter gebruiken. Door thuiswerken en een hoog strem gedrag, kan het 4G netwerk van de aanbieder dan overbelast raken. Daar wordt je dan op geattendeerd. Dat is een bijkomstigheid en doet niks af aan de werking van het product wat aangeboden wordt.

Werkt uitstekend

Ik had even tijdelijk internet nodig tijdens mijn verhuizing. Alles was perfect geregeld. 1 dag van te voren in huis. Ik kon het daarna terug sturen met retour label.

Topproduct

Ik had de modem maar een weekje nodig, maar werkte perfect.

Goede service, fijn product!

Ik woon in een buitengebied en een vaste internetlijn is niet mogelijk op mijn adres. De router met een 4G verbinding is dus de perfecte oplossing voor ons! Super blij mee en was binnen 1 dag geleverd.

Allereerst had ik problemen maar hebben ze uitstekend opgelost

Ik had eerst problemen met de service maar dat bleek deels te liggen aan miscommunicatie tussen Evenwifi en Breedbandwinkel. Dat hebben ze daarna goed opgelost.

Niet onbeperkt

Na bestellen van pakket er achter dat het niet zo onbeperkt is als ik eerste dacht. “Geachte klant, U ontvangt deze email omdat u bij ons een abonnement hebt voor onbeperkt 4G. Een van de voorwaarden voor het gebruik van dit product is dat u het netwerk van onze provider T-Mobile Nederland niet mag overbelasten. Overbelasting kan ontstaan als u in korte tijd heel veel data gebruikt, of als u over een langere periode constant meer gebruikt dan het netwerk aan kan. Andere gebruikers hebben daardoor een slechtere 4G-verbinding, en dat willen we voorkomen. Als vuistregel kunt u aanhouden dat u gemiddeld per dag maximaal 25GB mag gebruiken. Wij hebben bericht gekregen van T-Mobile dat uw recente dataverbruik overbelasting veroorzaakt. verzoeken u om direct actie te ondernemen en de oorzaak van het te hoge verbruik te achterhalen. Doe dit zo snel mogelijk, anders loopt u de kans op een 2e waarschuwing en daarna mogelijks zelf blokkade vanuit T-Mobile. Dat willen we natuurlijk graag voortkomen” Ben je op zoek naar 4g alternatief voor thuis, zoek dan vooral verder want deze partij is duurder als tmobile 4g voor thuis maar ook minder onbeperkt.

Toch niet onbeperkt

Reclame maken met echt geen FUP.. leugens dus. We hadden binnen 2 weken een mail over 30GB per dag Max. Wel nette service!

Geweldig.

Vandaag besteld, vandaag in huis.

Onbeperkt is niet onbeperkt

Toen ik het product afnam werd er geadverteerd met "Onbeperkt, zonder kleine lettertjes" maar helaas is dat gedurende de overeenkomst aangepast en is onbeperkt ongeveer 500GB. Gelukkig hoef je niet elke paar gigabytes je bundel te heractiveren zoals dat bij andere providers wel het geval is. De vraag is echter of dit de meerprijs waard is. Het verkrijgen van de SIM kaart (ik had SIM only) is enorm eenvoudig en snel. De ondersteuning die je van Even Wifi krijgt is ook snel en accuraat.

Vlotte levering, direct online en makkelijk verlengen, top!

Vlotte levering, direct online en makkelijk verlengen, top!

Top wifi

Goede voorlichting. En goede ervaring met 2 studerende kinderen in een tijdelijke woning WiFi nodig. Makkelijk aansluiten, en klaar weer terug sturen. Top

Echt geweldige service

Router kon 2 uur na mijn telefoontje al opgehaald worden en verbinding was erg goed. Snelle service en alles overzichtelijk en duidelijk via de mail

Echt onbeperkt internet, iets wat weinig (of zelfs geen) andere provider kan zeggen.

Dillenburgstraat 2

5151 GL Drunen